• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • micha123

Hoppas det är okej att jag hoppar på den gruppen :D jag plussade igår! Första barnet. Helt sjukt. Jag kan fortfarande inte fatta det, men igår blev det tre plus och nu var jag precis uppe och testade igen och nu blev plusset lite starkare! Men jag undrar, är det normalt att känna som mensvärk? Känns ibland som att mensen ska komma när som helst, jag är jättenervös.

Förresten, är 25 år, sambon 27 :) och vi har försökt sen februari! :)

• EQ85

Oj vad ni skrivit mkt!

Jag fyller i.på.nhm punkt.

Jag o.sambon har två.flickor på snart 1 & 2 år. Sambons påg bor här.med.

Jag hade tyckt det vvarit kul med en.pojke för då har vi två vintertjejer o två.sommsrpojkar.

Men tror barq vi får töser.

Jag är trött, svänger i humöret, molande i magen, sugen på.cashewnötter.

Såg att mamasusan är fint rund redan.

Jag svullnar oxå mot kvällen. Älskar det.

• Phlippan87
    micha123 skrev 2013-10-06 07:03:45 följande:
    Hoppas det är okej att jag hoppar på den gruppen :D jag plussade igår! Första barnet. Helt sjukt. Jag kan fortfarande inte fatta det, men igår blev det tre plus och nu var jag precis uppe och testade igen och nu blev plusset lite starkare! Men jag undrar, är det normalt att känna som mensvärk? Känns ibland som att mensen ska komma när som helst, jag är jättenervös.

Förresten, är 25 år, sambon 27 :) och vi har försökt sen februari! :)
    menskänslan är normal, hade så åtminstone första månaden med äldsta dottern
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Hallonmjölk

Mycket att läsa ikapp på morgonen då jag somnar så tidigt om kvällarna =) Sjukt trött!

Det kom lite brunt blod imorse också när jag torkade mig, önskar att det kunde sluta nu!
    Ska till bm på fredag på inskrivning, hon tyckre det va bra å ta så tidigt eftersom det var 7 år sen jag fick barn sist.
    Känns skönt att ha det så tidigt i och med att det kommit blod. Tror dock inte att det är nån fara men självklart blir man ju orolig ändå.
    RIngde 1177 igår, vet att dom inte kan göra nåt så här tidigt men tänkte att dom kunde säga lite lugnande ord. Men icke, hon jag pratade med verkade ganska oförstående.... Vissa ska inte jobba med människor helt enkelt.

• Zwoom

Om man tar multivitamin för graida och ammande räcker det då eller ska man köpa extra d-vitamin också?

My family makes me the happiest mom / wife
  • Phlippan87

Misstänker att jag får lämna er här snart Efter att ha fått positivt i 5 dagar fick jag nu negativt på morgonen, dock ingen blödning ännu och fortfarande gott om symptom. Ska ringa bm imorgon för blodprov 

• strumpan123
    Phlippan87 skrev 2013-10-06 07:24:34 följande:
    Misstänker att jag får lämna er här snart Efter att ha fått positivt i 5 dagar fick jag nu negativt på morgonen, dock ingen blödning ännu och fortfarande gott om symptom. Ska ringa bm imorgon för blodprov 
    Åh nej gud vad tråkigt :( Kram
  • Zwoom
    Men du kanske är som ig att du får svagare tester på morgonen?
    Jag tycker du ska prova på em itället eller på kvällen.
    Vad är det för tester du provat med?  
    My family makes me the happiest mom / wife
  • Phlippan87
    Zwoom skrev 2013-10-06 07:25:54 följande:
    Men du kanske är som ig att du får svagare tester på morgonen?
    Jag tycker du ska prova på em itället eller på kvällen.
    Vad är det för tester du provat med?  
    testat med testlagrets sedan i måndags. Fick extremt svaga igår både mitt på dagen och kvällen. Starkast var det i fredags, då fick jag även pos på apotekets vanliga test
  • Hallonmjölk
    neeej, jag håller tummarna för dig att du inte behöver lämna oss.
Svar på tråden Bf Juni 2014