• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • strumpan123

Vaknar 5 timmar efter jag somnat, precis som alla gånger jag varit gravid.
    Alltid just 5 timmar sen måste jag upp och kissa och då blir jag så pigg att jag inte kan somna om  

• carrro84

Hej tjejer, hoppas att det är ok att haka på eran tråd :) jag plussade på BIM -5 är idag på BIM +1 och testet blir bara starkare och starkare ;) har BF 13 Juni om allt går som det ska ;)

Har inte fattat att jag verkligen är gravid, har försökt sedan maj.

Har en son född dec 2010 och han ska nu äntligen bli storebror ;) helt fantastiskt!

Jag mår bra än så länge, har lite yrsel på morgonen och är lite trött bara ;)

• Tizi

Neej!! Håller tummarna att du är gravid!!

Phlippan87 skrev 2013-10-06 07:24:34 följande:
    Misstänker att jag får lämna er här snart Efter att ha fått positivt i 5 dagar fick jag nu negativt på morgonen, dock ingen blödning ännu och fortfarande gott om symptom. Ska ringa bm imorgon för blodprov 

• Tizi

Då har vi samma bf!! Jag plussa oxå på bim-5, otålig som man är och sen såklart flera ggr efter det för att se så det blir starkare och starkare

carrro84 skrev 2013-10-06 07:50:54 följande:
    Hej tjejer, hoppas att det är ok att haka på eran tråd :) jag plussade på BIM -5 är idag på BIM +1 och testet blir bara starkare och starkare ;) har BF 13 Juni om allt går som det ska ;)

Har inte fattat att jag verkligen är gravid, har försökt sedan maj.

Har en son född dec 2010 och han ska nu äntligen bli storebror ;) helt fantastiskt!

Jag mår bra än så länge, har lite yrsel på morgonen och är lite trött bara ;)

• Amalian83

Mitt enda symtom är ömmande bröst som chockar sambon varje gång han tittar på mig :)

Ni som nämnt vitaminer, glöm inte folsyra. Min syster är extremt noga med att poängtera för mig att äta det (om och om igen ). Hjälper embryot/fostret i utveckling av ryggmärgen. Man äter det hela första trimestern.

• carrro84
    Tizi skrev 2013-10-06 08:34:10 följande:

Då har vi samma bf!! Jag plussa oxå på bim-5, otålig som man är och sen såklart flera ggr efter det för att se så det blir starkare och starkare smile1.gif

Å vad roligt :) jag fick svaga streck redan på BIM-7 men då vågade jag inte lita på det :)
  • Marieulrika1
    strumpan123 skrev 2013-10-06 07:31:02 följande:

Vaknar 5 timmar efter jag somnat, precis som alla gånger jag varit gravid.
    Alltid just 5 timmar sen måste jag upp och kissa och då blir jag så pigg att jag inte kan somna om  

Åh vad jag känner igen mig! Jag har vaknat 04:20 fem nätter på rad av att jag måste kissa för att sedan inte kunna somna om. Känner mig som en zombie på dagarna! Går in i vecka 6 imorgon!
  • strumpan123

någon mer som har extrem växtvärk?
    Fick det igår i flera timmar innan jag till slut somnade och nu börjar det igen

• elinvd

Här har det börjat blöda. Inte jättemkt, men tillräckligt för att jag ska bli orolig. Färskt blod. Men jag har inte ont. Får väl vänta o se om det slutar eller vad som händer.

• Marieulrika1
    elinvd skrev 2013-10-06 09:40:04 följande:

Här har det börjat blöda. Inte jättemkt, men tillräckligt för att jag ska bli orolig. Färskt blod. Men jag har inte ont. Får väl vänta o se om det slutar eller vad som händer. smile4.gif

Vilken vecka är du i?
Svar på tråden Bf Juni 2014