• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Marieulrika1
    strumpan123 skrev 2013-10-06 09:32:40 följande:

någon mer som har extrem växtvärk?
    Fick det igår i flera timmar innan jag till slut somnade och nu börjar det igen

Jag har haft det sen jag började misstänka att jag var gravid. Fick ta alvedon flera gånger, framförallt på nätterna!
  • EQ85

Har du symtom kvar.är dwt.ett gott tecken.

Håller tummarna!!

Phlippan87 skrev 2013-10-06 07:24:34 följande:
    Misstänker att jag får lämna er här snart Efter att ha fått positivt i 5 dagar fick jag nu negativt på morgonen, dock ingen blödning ännu och fortfarande gott om symptom. Ska ringa bm imorgon för blodprov 

• strumpan123
    Marieulrika1 skrev 2013-10-06 10:17:28 följande:
    Jag har haft det sen jag började misstänka att jag var gravid. Fick ta alvedon flera gånger, framförallt på nätterna!
    åh vad skönt att höra att man inte är ensam =)
  • Phlippan87
    EQ85 skrev 2013-10-06 10:44:30 följande:
    Har du symtom kvar.är dwt.ett gott tecken.
    Håller tummarna!!
    de är ju inte kraftigare än att jag ofta är kissnödig, lätt huvudvärk och stundtals illamående
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • sunsilk

Får jag också vara med här? Har också nyss plussat och är så glad! BF 10/6. :D

• Gbgmamma

Klart du får sunsilk skriv in dig i bftråden också :) den finns längre bak i tråden

• lillastorafamiljen

Håller tummarna för er!!

Vi börjar bli riktigt många nu! Vad roligt!!!

Idag måste jag iväg o köpa mig ett par mamma mjukis byxor. Dom andra byxorna spänner så över magen. Även om det bara är uppsvälld man är.

• Sparris12

Hej tjejer !

Hoppar också gärna in här :) Har BF 12 juni, bor i Lund och väntar mitt andra barn

• Cakes

Hej, 

Jag hoppar gärna in här också. Plussade på BIM-1 för en vecka sedan (eller ja, i måndags). Jag vet inte exakt när beräknad födsel blir, får lite olika resutlat beroende på om jag räknar sista mensens första dag eller ÄL. Men runt den 10-13 juni borde det bli :) 

Känns helt galet kul att jag är gravid nu, även fast jag i mellanåt nästan inte "vågar" tro det. Är en lite orolig person  men nu har jag bestämt mig för inställningen att "vi väntar barn, inte problem".

Har ni några symtom ännu? Jag har en hel massa! Veckan innan jag plussade var jag sjukt hängig. Sen jag plussade har jag haft världens växtvärk i magen samt att jag är lite tröttare än vanligt. Har även min "morningsickness" på kvällarna, men det är fortfarande kontrollerbart ;)

Vad finns det mer att berätta? Jo, det är vårt första barn <3 

Svar på tråden Bf Juni 2014