• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • pronomen
    Skattkistan skrev 2013-10-05 20:15:55 följande:
    Pronomen, jag tränar men kan inte annat än att oroa mig lite. Innan grav körde jag pump, aerobics och yoga, nu tränar jag bara aerobics o yoga. Håller på så längre kroppen inte säger emot. Vad tränar du?

Just nu blir det mycket gymmande, lite löpning eller något pass. Egentligen det jag känner för. Än så länge tror jag att man kan köra vad som helst, men så länge kroppen inte säger emot, som du säger. :) Förstår att du oroar dig dock. Jag tycker man kan läsa så mycket om träning och graviditet som gör en nojig och att man känner efter nästan föör mycket om det känns konstigt. Men i grunden så ska det ju vara bra att träna under graviditeten så jag lutar mig mot det.

Förresten körde jag pump nästan hela min förra graviditet. Fick byta ut några övningar mot slutet, men det mesta gick bra. Det som också funkade hela vägen var cykelpass, gym och simning.  
  • LokesMammi

Innan jag blev gravid med sonen tränade jag 3-4ggr/v beroende på hur jag jobbade. När jag blev gravid vågade inte jag längre då jag har en tendens o ta ut mig ordentligt. Vile inte riskera barnet, så jag styrketränade ist o gick på dom lugna passen! Efter sonen har det inte blivit så mkt träning. Men promenader o cykling blir det iaf! =)

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • Amza

Jag känner mig inte nå gravid! Men med mina två döttrar har jag mått illa från v 7, så jag ska försöka njuta av att kunna äta allt och sova på mage!! :)

• rosii
    lillastorafamiljen skrev 2013-10-05 22:03:11 följande:
    Idag fick jag en redig hormonsvängning. Satt o grät och skrattade om vart annat.

Och mannen klagat på mitt hemska humör....

Haha samma hemma hos oss, gubben påpekar hela tiden att jag är svajig. Svarar att det bara är några månader kvar med hormonerna ;)
  • Solan2011

Funkar inte från mobilen, kan nån lägga in mig???

Solan2011 4/6-2014, andra barnet, Salem

• Solan2011

Nää nu e det ju helt galet det här!! Först funkar de inte o skriva, startar om appen. Sen går de inte o skicka, man kunde inte scrolla ner o se varken vad man skrivit eller komma åt skicka knappen, startar om igen, o nu funkar allt men då postas det i fel tråd!!! Perfekt!! Gaahh orka 1 gång till!! Haha

• Phlippan87
    elinvd skrev 2013-10-05 22:10:52 följande:
    Har ni andra fått några graviditetssymptom än?? 

Jag känner mig så ogravid som det bara går. Haft lite växtvärk emellanåt, men annars absolut ingenting. 

Konstant kissnödig, trött, lätt huvudvärk, sexdrömmar , illamående ibland, frusen
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Phlippan87
    Phlippan87 skrev 2013-10-06 02:57:03 följande:
    Konstant kissnödig, trött, lätt huvudvärk, sexdrömmar , illamående ibland, frusen

Och sömnproblem då...
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • brunabananer

Plussade i fredags! Hjälp! Gick lite snabbare än väntat:) har en son på 13 månader. Bf 3juni! Kram

Svar på tråden Bf Juni 2014