Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

Bf Juni 2014

mammasusan: Ok, då förstår jag! D-vitaminerna du äter nu, har du ätit det tidigare?

• DevilsDaughter

micha: Jag skulle ha berättat om det inte är så att det är någon särskild anledning till att du vill vänta, tex fast anställning, förlängt vikariat el liknande.. 

mammasusan: Hoppas verkligen på att det gör susen då!!

Alltså varför svullnar man så här mycket!? Kan inte minnas att jag gjort det med de tidigare barnen? Ser ju knäppt ut så här tidigt!? 

• DevilsDaughter

Zoom: dåligt bemötande i skolan! Jag har berättat för de två äldre barnen, 6 år och 8 år och de är införsrådda i att det kanske inte håller hela vägen..

• DevilsDaughter

MamaAnni: Jag bor i Blekinge! 

Kände en enorm trötthet idag på jobbet, fick sätta mig ner och vila för det kändes stundvis som en omöjlighet att jobba.. Vet inte om det är pga graviditeten eller om det är för att jag inte hämtat mig än riktigt från bihåleinflammationen..

Detta är ju fjärde graviditeten så min man kommer nog inte följa med på alla BMträffar, dock några följer han nog med på! 

• DevilsDaughter

EQ85: Mår också smygilla!

Maria: Mår också dåligt när jag är gravid.. När jag väl har börjat komma igång med illamåendet så kräks jag varje dag fram till bebisen är ute..  Dock brukar det inte börja förren i v 6-7-8.. Känner som du ont i brösten och lite svagt illamående, svullen mage också.. Inget annat..

• DevilsDaughter

bonden: vad härligt för er att få flytta närmare familjen!

rosii: svullnaden brukar hinna gå ner innan den "riktiga" magen kommer. Jag brukar dock aldrig vara såhär svullen som jag är nu! 

Börjar känna av mitt humör ganska rejält nu och det är jobbigt!!!  

• DevilsDaughter

Vi kommer ta reda på kön denna gången. Med de andra tre har vi inte gjort det och visst har det varit helt underbart att få veta på förlossningen, men tänkte att det kan va kul att prova på att få veta innan nu med fjärde..

• DevilsDaughter

grabbarna och jag; Hur tyckte du det kändes att veta i förväg? Vi har varit lite tveksamma nu till om vi vill veta, men bestämt oss för att prova på det denna gången..

zwoom: läskigt! Hoppas ni kan reda ut vad det är.. 

• DevilsDaughter

Va såååå nära att berätt för chefen idag.. Men gjorde inte det, har liksom inte gått 5 hela veckor än! Oroar mig lite för att jag inte kommer att klara av att jobba under den tiden då jag mår som sämst, väldigt stressigt jobb där man inte kan gå undan om man skulle behöva.. Och det är ju i princip om någon vecka, flera här av er har ju redan börjat spy...

Svar på tråden Bf Juni 2014