Bf Juni 2014
Vi har fyra sovrum, barnern har varsitt och vi ett.. I början kommer ju bebisen kunna sova hos oss, sen får vi se vilka två som ska dela rum..
Vi har fyra sovrum, barnern har varsitt och vi ett.. I början kommer ju bebisen kunna sova hos oss, sen får vi se vilka två som ska dela rum..
känner igen det där med humöret. Jag skäller på mannen hela tiden och är skitarg.. Mannen sa idag att han snart inte pallar mer.. Har verkligen försökt skärpa mig idag men det är svårt! hade lust att attackera en kärring i affären idag för att hon pillade på ett wienerbröd men tog ett annat.. Är sjukt jobbigt att vara så arg och känna ilska och bara leta efter saker att bli arg på..
Jag har ingen facebook så jag kommer bara hänga på fl..
Tize: För mig blev det likadant! Ettan kom 5 dagar innan BF och tvåan kom 14 dagar efter BF. Trean kom inte alls, blev igångsatt 3 veckor efter BF pga att det inte fanns nåt fostervatten kvar! Vill inte ens tänka på när fyran kommer!
Maldita: vad härligt att det kan lösa sig för er iallafall! Vilken vän du har :)
mammamumin: Uscha för illamående.. Jag mår bara illa hittills när jag är hungrig och det går över när jag äter, annars bara ett svagt illamående nån gång ibland. Men jag har verkligen mått skit alla mina graviditeter, hela graviditeterna, så jag vet hur jobbigt det är! Som tur är håller det för de flesta bara i sig några veckor.. Och som du säger så brukar man hitta saker man kan äta som hjälper..
mysis: Låter helt otroligt!! Blev du gravid genom ivf nu eller på annat sätt?
haha.. jag hade bestämt mig för att iaf INTE berätta jobbet till iaf efter v 12 el nåt. Idag frågade min chef rakt ut "är du gravid"? SUCK!! Så tjock är jag om magen alltså! Undra hur många fler som sett det men inte vågar säga nåt..
mammasusan: hehe, jag erkände att jag var gravid..:) Typsikt!
mysis: Shit va kul att ni lyckades!
Änglasmamma: Helt sjukt alltså! fattar inte hur det kan synas såhär tidigt! Känner mig löjligt tjock och svälld.. Har inte känt såhär tidigare som gravid tror jag..