• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Gbgmamma

Jag är supertrött!!! Jag somnar gärna klockan 21 varje kväll och se på film och tv går inte alls då slocknar jag på en gång

• mammasusan

Min trötthet slog till igår var färdig att sova vid 17 tiden, höll mig vaken till efter 21....är helt labil idag kan gråta för ingenting livrädd & vill inte ens vara gravid... ....försöker slappna av & njuta, går sådär....4+1 idag tror jag....

• kakabus
    Phlippan87 skrev 2013-10-07 22:12:44 följande:
    tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla

Vad tråkigt, hoppas att det ändå går vägen men jag förstår att det inte känns så nu. Styrkekramar!!
  • DevilsDaughter

4+0 idag om familjelivsappen stämmer.

har bihåleinflammation så vet inte längre vad som är symptom på graviditet och avd som beror på bihåleinflammationen. Jag är ju så envis också med att inte äta några värktabletter alls när jag är gravid..

Hanniz74: Vet inte så mkt om det, men ma borde ju vara mycket mer ovanligt än vanligt missfall, och är det missfall så märker du ju det. Hoppas att allt går bra för dig :) 

• rosii
    Phlippan87 skrev 2013-10-07 22:12:44 följande:
    tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk

Beklagar :(
  • DevilsDaughter

mammasusan: Lätt att det blir så, är ju en himla omställning i början.. Tror du kommer må mkt bättre när kroppen kommer i balans igen!

Det här med att oroa sig för missfall är något helt nytt för mig.. Det har tagit lite tid för mig att bli gravid med mina andra barn, 1 år, 7 månader och 6 månader. Nu tog det sig på första försöket och det känns fortfarande overkligt! Tror det är därför jag är så orolig för missfall, för det känns inte som att det ska gå såhär lätt..  Men ju längre man går ju mindre orolig blir man väl antar jag... 

• rosii
    Zwoom skrev 2013-10-08 08:28:26 följande:
    Någon annan som är TRÖTT...Alltså inte lite trött utan trött i massor? Går oc lägger mig tidigt och känns fortfarande som jag knapt fått sova kl 5 då klockan ringer.... Skulle kunna sova mycket mera  
    My family makes me the happiest mom / wife

Jag är skit trött. Alltså asigt jävla trött ;) Det känns som om man ät sjuk & behöver sova hela tiden. Bara passa på vila medans det går. :)
  • Zwoom

Haha skönt mna inte är ensam om tröttheten haha.
    Känns ibland som man sover men kroppen är uppe och sköter det dagliga görat iallafall

Hanniz74 skrev 2013-10-08 08:46:32 följande:
    Tack zwoom. Försöker njuta men vågar inte riktigt, hoppas det blir lättare snart. Varför ska du göra vul? Vad har du för bf?

Pga upprepade MF/MA både sena och tidiga

• Zwoom

Gud jag känner mig skitäcklig...

Svettas för det lilla minsta så det rinner svett och blir jätte varm och andfådd,
    Progesterongelen som jag tar nerifrån kladdar och kletar och rinner "härligt" ut så jag får gå med en binda varje dag som så man känner sig svettig där nere, Saker och ting börjar lukta utedass nu också haha...  

• DevilsDaughter

Zwoom: hahaha.. visst är det härligt när lukterna börjar komma? Under en av mina graviditeter fick jag för mig att min sambo luktade illa. Kunde inte lukta på honom under hela graviditeten.. I början kräktes jag bara jag var i närheten av honom. Han luktade ju inte alls illa, men gravidnäsan kan verkligen lura en! Har aldrig mått så bra under graviditeten som när jag va dunderförkyld och inte kände lukter så bra!

Fler som redan börjar känna av att ni inte kan äta vissa grejer och är mer sugna på annat? 

Svar på tråden Bf Juni 2014