Bf Juni 2014
Yes, se mitt inlägg ovan (nummer 2091). Hoppas inte heller att något är fel. Men fick svaret att det kan bero på smärta i legimenten... så nu hoppas jag på det! :)
Usch, jag är SÅÅÅÅÅ nervös inför morgondagens ultraljud i vecka 8+6! Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att allt ser bra ut.
Känns som om jag kommer att hålla andan fram tills att jag ser det lilla hjärtat....!
Jösses, någon mer som varit så här nervös inför första ultraljudet?!
loglady: Strax efter lunch, så halva dagen får jag gå och vänta! :) Spännande att höra ad vi fått veta i morgon :)
Hej,
Ville också tillägga att inte heller vi erbjöds tidigt ultraljud, utan vi bokade privat och får betala 500 kronor! Åh, jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att allt ser okej ut idag....!
Hej,
Ville bara återkoppla efter min nervositet! :)
Allt såg bra ut, vår lilla skrutt var 25,4 milimeter och hade ett tydligt aktivt hjärta... blev framflyttad tre dagar så 9 + 2 är jag idag! Var lite beredd på det, för jag trodde inte helt att fösta uträkningen stämde ;) Så BF är nu 10:e juni!
Bebisen låg också och viftade med sin hand så det såg ut som om den vinkade till oss ;)
Hej,
Vänder mig till er då jag inte fått tag på min BM. Är i början av vecka 12. Sedan några dagar tillbaka så har jag då och då märkt att mina trosor varit fuktiga... de senaste två dagarna har det dessutom känts som om det "runnit/sipprat ut vatten" då och då, och trosorna har blivit lite småblöta. Innan så har jag haft mer vita flytningar, men nu är det alltså mer som vatten. Har dåligt luktsinne så jag kan inte riktigt känna om de luktar eller inte.
Är detta normalt, eller kan det vara fostervattnet som sipprar ut? Och i så fall, går det att göra något åt det så här tidigt i graviditeten?
Tacksam för svar!