Bf Juni 2014
Hihi, jag har också känt bebis en gång. Men mesta dels är det bara puls... haha, längtar tills de riktiga sparkarna :)
Hej,
Idag är det äntligen dags för RUL (är i vecka 19+5 så det är ganska sent), känner att jag måste skriva av mig lite. Samtidigt som jag ser fram emot det med glädje och spänning, så kan jag inte hjälpa att vara nervös. Är rädd att de ska säga att det är något så stort ”fel” på barnet att vi tvingas avbryta graviditeten, eller att barnet inte längre lever. Mitt förnuft säger självklart att allting är bra, jag har ju för sjutton känt sparkar ända fram tills igår (om än svaga buffar). Men, det som främst gör mig orolig är att jag i tisdags förra veckan hade en liten blödning. De undersökte mig då och jag fick som svar att allt såg bra ut, men ändå kan jag inte hjälpa att undra… Andra saker som får mig att noja är att jag idag vaknade upp och (för första gången i graviditeten) mådde bra, utöver foglossningen då! Att man inte kan njuta av att må bra, att man då ska behöva tro att något är fel!
Åh, jag hoppas verkligen – av hela mitt hjärta – att vi får se en pigg och frisk bebis i eftermiddag!
Kram