• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Skattkistan

Marieulrika1, jag har också fruktansvärt ont i ryggen, igår var jag lip-färdig visste inte vart jag skulle ta vägen. Har ett snett bäcken så är van vid värk men nu är det extremt jobbigt.... Jag går på alvedon och funderar på att kontakta en sjukgymnast som kan hjälpa mig och även köpa ett bäcken-bälte. Man ska ju stå ut några månader till och det lär väl inte bli bättre....

Jag är också extremt trött precis som ni andra, somnar som en stock på kvällarna men vaknar sedan en gång i timmen hela nätterna pga halsbränna och vid 4 brukar jag vara klarvaken, jätte-mysko! Jag har turen som fortfarande är föräldraledig så nu ska jag ta en tupplur med min lille kille!

• DevilsDaughter

EQ85: Men kan det vara farligt? Kan de inte göra något åt det? 

Skattkistan: Blir det som värre foglossning för dig då pga ditt sneda bäcken? 

• Zwoom

Ett skönt tips mot onda ryggar är en vetekudde. Så jäkla skönt men se till att inte värma den för varmt som min man råka göra....Tror aldrig jag har flygit så fort upp ur en soffa innan

My family makes me the happiest mom / wife
  • Skattkistan

Jag trodde det var foglossning jag hade förra graviditeten men sen efter förlossning fick jag konstaterat att jag har snett bäcken. Dock strålar det fram till ljumskarna så det är väl förmodligen en mix av båda.. Tur att man får ut något bra av allt i slutändan iallafall! :)

• Skattkistan

Åh vilket bra tips! Jag lånade en inför förlossningen förra gången så den får jag nog ta och låna tillbaka! Toppen, TACK för tipset!

• mammamumin
    Zwoom skrev 2013-10-08 13:20:13 följande:
    Ett skönt tips mot onda ryggar är en vetekudde. Så jäkla skönt men se till att inte värma den för varmt som min man råka göra....Tror aldrig jag har flygit så fort upp ur en soffa innan
    My family makes me the happiest mom / wife

Hahaha
    lillastorafamiljen skrev 2013-10-08 12:28:22 följande:
    Nu har jag pratat med min chef! En sån lättnad!!! Dom tog det så bra!! Någon annan som pratat med sin chef???

Imorgon ska jag till gyn på morgonen, då vet jag omjag kommer få äta mediciner och om jag kommer att bli sjukskriven under graviditeten, så jag hade tänkt att berätta imorgon eftermiddag, håll tummarna :)
  • rosii

Fick tummen ur & ringde mvc idag, fick en tid redan nästa vecka. Kändes lite tidigt, är bara i v 7 då! Men det kändes på riktigt nu när jag pratade med bm.. wow :) haha

• Marieulrika1
    mammasusan skrev 2013-10-08 12:47:13 följande:
    Jag har också (mer) ont i ryggen, ländryggen. Törs inte ta någon medicin så jag står ut ist
    Jag har ont i mitten på ryggen, så pass att jag knappt kan gå! Önskar jag kunde härda ut men det gör för ont
Svar på tråden Bf Juni 2014