• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • EQ85

Bara molande o hemskt humör.

Nu ikväll mår jag lite illa och småöm i brösten.

Maria222 skrev 2013-10-10 19:30:46 följande:
    Nu är jag i v. 6 och har hittills inte haft några direkta symtom mer än ont i brösten. När kom era symtom? Med de andra barnen har jag spytt varje dag och mått hemskt illa fram till v 20-25 typ. Men jag minns inte när det drog igång.

• DevilsDaughter

EQ85: Mår också smygilla!

Maria: Mår också dåligt när jag är gravid.. När jag väl har börjat komma igång med illamåendet så kräks jag varje dag fram till bebisen är ute..  Dock brukar det inte börja förren i v 6-7-8.. Känner som du ont i brösten och lite svagt illamående, svullen mage också.. Inget annat..

• EQ85
    DevilsDaughter skrev 2013-10-10 19:35:40 följande:
    EQ85: Mår också smygilla!

Maria: Mår också dåligt när jag är gravid.. När jag väl har börjat komma igång med illamåendet så kräks jag varje dag fram till bebisen är ute..  Dock brukar det inte börja förren i v 6-7-8.. Känner som du ont i brösten och lite svagt illamående, svullen mage också.. Inget annat..

Asså du också?
  • EQ85

Ååååh jäkla telefon.

Jasså du också? Jag har knappt mått illa.med minq barn.

O.t.

Min 2 åring VÄGRAR somna. Ngn som har eller haft samma.pproblem?

Kommit för 2v sedan o blir bara värre.. Hon tramsar gnäller skriker.

Vill kramas o pussas men tramsar i nästa sekund. Jqg nattar henne frpn 18.45-21.... Jag vill bara gråta. Varför somnar hon inte?

• lillastorafamiljen
    EQ85 skrev 2013-10-10 19:45:05 följande:

Ååååh jäkla telefon.

O.t.

Min 2 åring VÄGRAR somna. Ngn som har eller haft samma.pproblem? smile4.gif

Vill kramas o pussas men tramsar i nästa sekund. Jqg nattar henne frpn 18.45-21.... Jag vill bara gråta. Varför somnar hon inte?

Samma problem här men med en treåring. Springer upp. Tjatar om att sova i min o mannens säng och alla möjliga påhitt han kommer på.
  • mammasusan
    Ååååh jäkla telefon. Jasså du också? Jag har knappt mått illa.med minq barn. O.t. Min 2 åring VÄGRAR somna. Ngn som har eller haft samma.pproblem? Kommit för 2v sedan o blir bara värre.. Hon tramsar gnäller skriker. Vill kramas o pussas men tramsar i nästa sekund. Jqg nattar henne frpn 18.45-21.... Jag vill bara gråta. Varför somnar hon inte?

Gått igen samma med bägge våra, det går över inom sinom tid. Dottern krånglade från 1-årsåldern fram till 3, sonen kör lite till & från, bl.a ikväll...
    A 27/6-06, V 26/4-09, ärtan Bf 15/6-14
  • Frozen
    Ååååh jäkla telefon.

O.t.
    Min 2 åring VÄGRAR somna. Ngn som har eller haft samma.pproblem?
    Jo, jag känner igen det där, vi drog ner på dagvilan och nattningen blev mycket smidigare. Tror det kan gå i perioder också som har med utvecklingen att göra och då kan man inte göra så mycket. I vårt fall har det gått över ganska snabbt varje gång det krånglats, och ofta nu är det i samband med att hon sovit för mycket på dan. 
  • LokesMammi

Jag mår illa varje dag. Går över när jag äter ngt som tur är! Med sonen kräktes jag nästan varje dag! Fick cykla in i buskarna påvägen till jobbet! =) hehe
    Stickningar i livmodern, ont i brösten, illamående el hungrig omvartannat! Trött!
    Blir lätt tjurig på min 2åring vilket inte är så kul!  

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • EQ85

Hon sover.dåligt på dqgis med. De hade också reagerat på att hon krånglar där.

Hon ur nyligen valt att börj.mes potta, torkar sig till o med själv. Är 22 månader.

Jag får natta lillan i vagn i hallen men ändå väcker storasyster henne. Så nu galer lillan o storasyster sitter o pratar o tramsar. Ger snart upp.. tårarna bara rinner här.

• bonden

Vi bor snart i södra Sverige. I mars går flyttlasset till Rörum, Österlen. Hela min familj bor i Skåne så det ska bli så härligt att bo närmre. Nu bor vi i norduppland så det blir lååång resa varje gång jag åkt ner med lillan.

Svar på tråden Bf Juni 2014