• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • enlitenenglund

Hej allihopa ! :) Har tjuvläst eran tråd sen jag fick ett plus den 29 september, men inte riktigt vågat bli medlem och skrivit än då jag fick ett missfall i Mars, var i v14 då men de hade slutat utvecklats i v5 så jag är meeeer än försiktig att ta ut segern i förskott.. :) Men stoort grattis till Er som lyckats blivit gravid och är ledsen för er som fått missfall :( Är just nu i v 7 (6+1) och har inga symtom förutom ömma bröst och trött ! Hoppas ni alla mår bra idag ! :) Nån fler som bor i Jämtland i den här tråden ?

• Marieulrika1

Jag vägrar testa med digitala just på grund av risken att det inte ska visa det man förväntar sig.

• kakabus
    enlitenenglund skrev 2013-10-10 13:56:15 följande:
    Hej allihopa ! :) Har tjuvläst eran tråd sen jag fick ett plus den 29 september, men inte riktigt vågat bli medlem och skrivit än då jag fick ett missfall i Mars, var i v14 då men de hade slutat utvecklats i v5 så jag är meeeer än försiktig att ta ut segern i förskott.. :) Men stoort grattis till Er som lyckats blivit gravid och är ledsen för er som fått missfall :( Är just nu i v 7 (6+1) och har inga symtom förutom ömma bröst och trött ! Hoppas ni alla mår bra idag ! :) Nån fler som bor i Jämtland i den här tråden ?

Välkomnen och grattis!! Jag bor i krokom
  • EQ85

Allt jag skrev föravann.

Men är d inte.så att på Bim 4+0 brukar man.få 1-2.

5+0 = 2-3

6+0 = 3+.

Sen får ju vissa tidigare växling mellan veckorna.

Eller är jag yr nu?

• strumpan123
    EQ85 skrev 2013-10-10 14:09:50 följande:
    Allt jag skrev föravann. Men är d inte.så att på Bim 4+0 brukar man.få 1-2. 5+0 = 2-3 6+0 = 3+. Sen får ju vissa tidigare växling mellan veckorna. Eller är jag yr nu?

Det kanske stämmer....då ska jag vänta till nästa onsdag med test :p
  • GrabbarnaOchJag

jag gjorde ett digitalt på bim -3 och då visade det 1-2 och gjorde ett igen i tisdags.. på BIM+9 och då stod det 3+. och enligt instruktionerna ska man vara i vecka 5+ då.. jag är i vecka 5+4 nu.. tror jag! 

Nu tänker jag inte testa mer.. om inget händer! Men jag känner mig rätt så lugn.. har konstigt nog varit det i alla mina graviditeter och har aldrig haft några negativa erfarenheter... så kasst som jag mår när jag är gravid så känner jag mig rätt så trygg.. haha..

Idag har jag verkligen börja må piss.. känner mig sjuk, trött och illamående... bläää!  

• kakabus
    EQ85 skrev 2013-10-10 14:09:50 följande:
    Allt jag skrev föravann. Men är d inte.så att på Bim 4+0 brukar man.få 1-2. 5+0 = 2-3 6+0 = 3+. Sen får ju vissa tidigare växling mellan veckorna. Eller är jag yr nu?

Det låter rätt, jag kanske ändå kan vara i 6+0 och hoppas att det var att jag inte använder morgonurin som gjorde att det ff visade 1-2... frågan är bara om jag ska släppa det och försöka ha is i magen eller om jag ska testa ned morgonurin?!
  • EQ85

Ja du. Jsg hhade ju testat

kakabus skrev 2013-10-10 15:51:46 följande:
    Det låter rätt, jag kanske ändå kan vara i 6+0 och hoppas att det var att jag inte använder morgonurin som gjorde att det ff visade 1-2... frågan är bara om jag ska släppa det och försöka ha is i magen eller om jag ska testa ned morgonurin?!

• kakabus

Ett tips till er andra som är oroliga för ma/mf; strunta i att testa med veckoindikator Jag har bestämt mig för att jag är gravid och tänker inte testa nå mer!!!

Svar på tråden Bf Juni 2014