• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • micha123
    Eleonoor skrev 2013-10-10 21:01:15 följande:

Jaha, det gick inte att dölja min uppblåsta mage för mamma. Är bara i v6, men magen syns.

Samma för mig! Jag ser verkligen jättegravid ut :/
  • Marieulrika1
    Knoddas skrev 2013-10-10 20:59:28 följande:
    Frozen skrev 2013-10-10 19:30:27 följande:Grattis och välkommen hit MamaAnni!

Jag bor i Stockholm, Kungsholmen, var bor du? 

Fler Stockholmare här kanske?

Jag är också från Stockholm:) Även om jag flyttade ut från innerstan för ett år sedan, så nu bor jag i söderort.

Jag är från norrort :)
  • mammasusan

Lotta84: jag får kväljningar då jag borstat tänderna eller då jag äter & det blir för mkt mat i munnen

• EQ85

Det sllutade med att jag la båda i deras sängar och sa godnatt. De somnade efter 10 min av gråt. När de somnade smög jag in och kramade dem. Jag avskyr att bli arg och ledsen.

Ventilerade med sambon o han fick mig inse hur.mkt hormoner jag har. Längtar tills kroppen vant sig lite.

Imorhon är det fredagsmys!

En tråkig sak är att de slutat sända "hos vicky" på barnkanalen. Min stora älskade det. Så blir Pippi imorgon istället.

• Marieulrika1

Jag tror jag drar mig ur denna tråd... Inte för att jag håller på att få MF utan för att det känns så hetsigt att läsa om symptom, avsaknad av symptom osv. Det här med forum är inte min grej men önskar er all lycka till!

• rosii
    Frozen skrev 2013-10-10 21:17:05 följande:
    Det är nog olika beroende på var du bor, vi har gjort IVF och därför gör man vul. Annars så kan extrem oro, blödningar eller smärta vara orsak till att få vul. Men oftast behöver man en legitim anledning tyvärr. Du kan ju förstås vända dig till en privat gyn, och det är inte alltid det behöver kosta mer än ett vanligt läkarbesök då. 

Tack för att du ides svara! Då har jag ingen chans då. Hmm ska kolla upp privata alt men tror inte det finns nå uppikring luleå.
  • rosii

Hmm undra om svullnaden på magen hinner gå ner sig innan den riktiga magen börjar kika fram.. myser med min lilla bula :) tänkte å köpa mig nå mamma jeans om nån vecka. Snoddarna får förlänga ett tag till :)

• DevilsDaughter

bonden: vad härligt för er att få flytta närmare familjen!

rosii: svullnaden brukar hinna gå ner innan den "riktiga" magen kommer. Jag brukar dock aldrig vara såhär svullen som jag är nu! 

Börjar känna av mitt humör ganska rejält nu och det är jobbigt!!!  

Svar på tråden Bf Juni 2014