• Evy

Insemination hösten 2013

Linda8110 skrev 2013-11-28 08:41:06 följande:
    Evy, för mig var det precis tvärtom! Jag har aldrig i mitt liv känt av en ägglossning trots att jag haft dem varje månad, men denna gång hade jag väldigt ont av det. Tänk att det kan vara så olika!
    haha jaha! ja det verkar vara så olika.
    Hoppas det funkar för både dig och mig nu då Glad
  • Evy
    anno81 skrev 2013-11-28 11:59:28 följande:

Precis hemkommen med ett stort leende. Efter endast 6 sprutor med gonal f är jag redo för insemination!!! Hans hittade ett ägg på ca 17* 20  så han sa bara kör hem och ta ovitrellen och kom hit imorgon em för insemination. Dock kan nog inte min man följa med imorgon men det får gå ändå. håller tummarna för dig imorgon.
    Åh vad härligt!! Håller tummarna!
    Jag gjorde min insemination utan mannen också. Han lämnade provet på morgonen på kliniken och sen fixade jag resten :)
  • Evy
    LillaSofie skrev 2013-11-28 18:11:35 följande:
    Fick min mens idag... Känns så sjukt jobbigt och vill bara gråta. Men man kommer tillbaka... Nu vill jag mest tillbaka till Sophiahemmet och ta reda på om det bara var otur eller om det är någonting annat. HOPPAS att vi kan få till ett andra försök innan jul.
    Åh nej!! Dumma dumma mens. Hoppas du hinner med ett försök innan jul!Och som du säger "man kommer alltid tillbaka" hur jobbigt det än är så reser man sig upp och kämpar vidare! Vi är starka allihopa!

Kram!

• Evy
    linnea83 skrev 2013-11-29 05:54:44 följande:
    Hej tjejer!Har inte skrivit på läänge nu är mycket med bröllopet =).Men jag är inne och läser och håller lite koll iaf =).Jag har bim på måndag och ivf-mötet på tisdag..Känner mig ganska nervös,inte för bröllopet utan mötet =).Men det ska nog gå bra =).
    Kram på er!
    Men så spännande!! Med både bröllop och mötet inför IVF!! Ni har massor att se fram emot Skrattande
  • Evy
    linnea83 skrev 2013-12-03 08:28:50 följande:
    Inatt kom den där jäkla mensen igen..Skit me!Försök 21 då..Ivf-möte vid 11.
    åh :(  trist.. Jag har absolut inga känningar efter inseminationen som gjordes förra måndagen. Har en känsla av att vi inte kommer att lyckas förens vi får göra ett IVF försök.
  • Evy

Hello Girls,

Tråkigt för er som fick mensen :(
    Jag har hållit mig borta ett litet tag. Jag har BIM imorgon eller onsdag. Men jag har väldigt ömma bröst vilket jag brukar ha innan mensen ska komma. Så jag tror inte vi lyckades på vårt andra insemination försök :(  i Torsdags fick vi hem brev från karolinska sjukhus att dom tagit emot vår remiss för att genomföra IVF. Om 2-3 veckor får vi svar på vilken kö-plats vi får.

• Evy
    anno81 skrev 2013-12-10 06:52:00 följande:

Håller tummarna för ett plus!
    tack! :)
  • Evy

Tror jag får lite panik. Haft jätte konstig värk i magen igår och idag. Bestämde mig för att ta ett grav test nu. Kan man säga att detta är positivt? Jag är i chock...

• Evy
    clin skrev 2013-12-11 17:12:39 följande:
    Ser positivt ut! Ett grattis till er! Jag hade köpt ett cb digitalt imorgon. Du ger oss andra hopp. :)
    Tack! min syster kommer förbi med ett digitalt snart. Kommer inte kunna hålla mig till i morgon att ta det. Kommer att ta det i kväll :) Meddelar er sen! 

Hoppas du också plussar!! håller tummarna! 

Det ända jag känner är en annorlunda värk i magen + ömma och svullna bröst.
Svar på tråden Insemination hösten 2013