Insemination hösten 2013
Lycka till imorgon Evy!

Gjorde du insemination för en vecka sen? Hur mår du?
Ojojoj här går det undan! Jag sitter i väntrummet och ska insemineras kl 11!! Herregud vad nervös jag blev nu igen! Haha.
Dom rekommenderade att vi skulle göra en insemination idag och en imorgon :)
Tack för era lyckönskningar!
Hej retrogirl! :) Jag går hos Andrologmottagningen i stockholm. Dom är super trevliga och väldigt snabba med deras jobb. Ringde förra veckan och ville starta utredning. Så allt har skett på bara några dagar!. Här kostar den 1000kr per insemination :)
Då var det dags igen. Sitter i väntrummet och väntar på att dom ska "tvätta" sambos spermier. Inatt har jag haft en jobbig mensvärk.. Känsliga läsare läs inte detta, men ni som har inseminerats fick ni slemmiga flytningar efter? Imorse hade jag det och det var inte lite heller.. Kan det vara ÄL flytningar?
Hon som gjorde inseminationen sa att det var ÄL sekret och inget annat! Nu är det bara att leva på som vanligt och se om det blivit något :)
Jag är så orolig att vi missade min ÄL när vi inseminerade . Tror det kommer vara kört denna månad. Jag gjorde för skojs skull ett ÄL test (clearblue) i söndags och igår, båda dagarna visade det glad gubbe och jag hade/har ÄL känningar.
Jag gjorde ju inseminationen i torsdags och fredags oktober och min ÄL är nu ! Nu hänger det bara på om spermierna lyckats leva kvar ett tag och vänta på ägget. Men känns inte alls så lovande. blää