• Evy

Insemination hösten 2013

Linda8110 skrev 2013-12-12 05:49:33 följande:
    Då vet vi att det faktiskt kan fungera :D GRATTIS!!!
    tack alla!
    Jag är fortfarande i chock kan inte fatta det.

JA ge inte upp säger jag bara!!
    Pergotime + insemination gjorde susen för mig! Glad
  • Evy

Digitala testet :)
    Håller alla tummar och tår att ni andra också lyckas!

• Evy
    clin skrev 2013-12-12 09:28:56 följande:
    Gud va roligt!! Är så glad för din skull. Nu hoppas jag att vi kan följas åt. ;) när kom din konstiga känsla i magen?
    Tack Clin :)

Ömma bröst kom BIM-5
    Konstiga känslan/värken i magen kom för två dagar sen BIM-2.

Nu tycker jag att det drar och ilar samt lite mensvärk ibland. Illamåendet känner jag nu också.
  • Evy
    Linda8110 skrev 2013-12-12 11:53:42 följande:
    Grattis Evy!!!!
    Tack snälla!!

Hur går det för er alla? Glad
  • Evy

Håller alla tummar och tår att du ska lyckas Anno81 !

• Evy
    anno81 skrev 2013-12-13 06:59:10 följande:

Tack Evy o Clin, men tyvärr det blev negativt. Längtar till januari nu så vi kan börja om igen.
    tusan också!
    ska du ha mensen idag?

• Evy
    LillaSofie skrev 2013-12-14 13:41:57 följande:
    Äggen såg bra ut i söndags, ett på varje sida. Var på Sophiahemmet i torsdags för ett andra försök, tyckte att det kändes mer denna gång... MEN nu väntar ju två veckors väntan och en massa hopp :)
    LillaSofie skrev 2013-12-14 13:40:39 följande:
    Åh vad underbart Evy :) STORT grattis!!!!
    Tack! Hoppas ni lyckades denna gång!!  
    Lycka till Glad

• Evy
    linnea83 skrev 2013-12-17 08:56:03 följande:
    Hej finingar!Nu är jag tillbaka efter bröllop och bröllopsresa =).Har haft det underbart utan tankar på bebis =).Himla skönt.Resultatet blev sex 10 dagar i rad med minst 2 ggr per dag =).Som mest blev det 4 haha =).Och Ägglossning var ons-tors.Så nu är det bara att vänta igen =).Har inga större förhoppningar men lite häftigt hade det varit att blivit gravid under bröllopsresan =).Så  liite kommer jag såklart hoppas =)..

GRATTIS EVY!!!!
    Kram på er!
    Oj oj oj ni verkar ha haft en kanonbra bröllopsresa ;)! Underbart ju! Hoppas det har tagit sig för er och tack för gratulationen Glad

• Evy
    clin skrev 2013-12-19 08:08:05 följande:
    BIM +3 idag, ingen mens än. Och har förvånat mig själv o inte testat än. Sist jag gjorde insem så kom mensen på Bim +4, så räknar med den imorgon. Men de finns ett litet hopp att jag kanske kan vara gravid. Dem vattninga flytningarna är kvar, det ärdem enda känningarna. Tänkte testa på lördag om inte mensen kommit. Hoppas på en fin julklapp! God jul till er alla.
    Åh!! jag hade också vattniga flytningar! Jag trodde att mensen skulle komma varje gång men icke :)
    Håller tummarna!!
  • Evy

Gott nytt år allesammans! 
    Hoppas verkligen ni får era efterlängtade plus snart! Ni är alla värda det <3

Svar på tråden Insemination hösten 2013