• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • villsågärna38
    Minnah77 skrev 2014-06-12 19:25:56 följande:
    Ruvardag 1 åhhhhh.. Det överlevde 1 av 3 och det är långtidsodlat.. Ja de e ju bara o hoppas.

Håller tummarna!! Kram
  • Frk Röd

Jag ska på ultraljud på torsdag och kolla hur min slemhinna har växt till sig, sen blir det ET veckan efter midsommar. Har dock inte fått bekräftat exakt vilket datum än. Har hela tiden varit så inställd på att jag ska sätta tillbaka tre (gjorde det vid förra försöket), men nu har jag ändrat mig. Det blir max 2 eftersom det är långtidsodlade denna gång. Förra gången var det 3-dagars.

• villsågärna38
    Frk Röd skrev 2014-06-14 12:38:16 följande:
    Jag ska på ultraljud på torsdag och kolla hur min slemhinna har växt till sig, sen blir det ET veckan efter midsommar. Har dock inte fått bekräftat exakt vilket datum än. Har hela tiden varit så inställd på att jag ska sätta tillbaka tre (gjorde det vid förra försöket), men nu har jag ändrat mig. Det blir max 2 eftersom det är långtidsodlade denna gång. Förra gången var det 3-dagars.

Låter smart! Man måste ju ändå känna att det är ok om alla tar sig och större chans med blastisar. Håller tummarna!! Kram
  • Frk Röd
    villsågärna38 skrev 2014-06-14 14:19:16 följande:

Låter smart! Man måste ju ändå känna att det är ok om alla tar sig och större chans med blastisar. Håller tummarna!! Kram
    Tack snälla du. Hur långt innan började du med prednisolon (och i vilken dos) den gången du blev gravid med din dotter?
  • villsågärna38
    Frk Röd skrev 2014-06-14 15:20:48 följande:
    Tack snälla du. Hur långt innan började du med prednisolon (och i vilken dos) den gången du blev gravid med din dotter?

Då tog jag 15 mg per dag (på morgonen) och började ca en vecka innan ET/FET. Kram och lycka till!!
  • Helisa
    Frk Röd, lycka till med UL och ET!
    Minnah och Redan, grattis till ruvning!

Mitt nya kvällsnöje är att ligga och titta på magen som rör sig för att bebisen rör sig. Glad Gravid
    Igår sa min man "Jag måste hämta filmkameran!"
    Nu är jag 29+3.
  • Frk Röd

Tack Helisa! Underbart kvällsnöje du har. Hoppas sååå att jag ska få uppleva samma sak om några månader.

• Redan47

Minus blev det denna 5 gången oxå. Hade en liten mycket liten att det skulle vara plus då Stickan visa plus igår morse. Men, det var tydligt att det trots allt var rester Av pregnyl kvar i systemet även om penny menar inte. För gårdagens hcg blodvärden visade kl 14.00- B-hcg 4.

Ledsen sorg mycket . Vill ju!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014