Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Redan: Vilken ruvardag var du? Jag provade första rd14 med stickan och fick plus sist och sedan tog jag hcg-prover och de var inte innan RD 16 eller 17. KRAM!
Minus blev det denna 5 gången oxå. Hade en liten mycket liten att det skulle vara plus då Stickan visa plus igår morse. Men, det var tydligt att det trots allt var rester Av pregnyl kvar i systemet även om penny menar inte. För gårdagens hcg blodvärden visade kl 14.00- B-hcg 4.
Ledsen sorg mycket . Vill ju!
Redan: Vilken ruvardag var du? Jag provade första rd14 med stickan och fick plus sist och sedan tog jag hcg-prover och de var inte innan RD 16 eller 17. KRAM!
Men oj va tråkigt Redan. Det som såg så bra ut igår med plus på stickan. Det är verkligen att kastas mellan hopp och förtvivlan när man håller på med det här.
Jag åker till Aten på söndag för ET på måndag, och hem igen på tisdag. Min donator var på äggplock idag och det blev 11 ägg. Hoppas verkligen att alla befruktas och delar sig fint så det inte blir samma dåliga utdelning som sist.
Frk. röd: äntligen, vad tiden ändå gått fort! Trevlig helg och resa! Klart de ska överleva odlingen, ett spill, Max!
Ja du, ett minus är tungt, vill ju så gärna. Plus igår visst smaka på hur det känns lite ,men ville inte ta ut ev glädje innan blodprov. Det är det enda valida.
Redan: Jag gjorde 2 grav.test en clearblue och en billig variant och den andra visade minus. Svårt att säga men jag förstår om du inte vill slösa pengar på Hcg-test. Ledsen för din skull men den 6 borde det vara vår tur! Ta hand om dig kram
Redan: Jag gjorde 2 grav.test en clearblue och en billig variant och den andra visade minus. Svårt att säga men jag förstår om du inte vill slösa pengar på Hcg-test. Ledsen för din skull men den 6 borde det vara vår tur! Ta hand om dig kram
Ja du, ett minus är tungt, vill ju så gärna. Plus igår visst smaka på hur det känns lite ,men ville inte ta ut ev glädje innan blodprov. Det är det enda valida.
Tack Helisa! Underbart kvällsnöje du har. Hoppas sååå att jag ska få uppleva samma sak om några månader.