Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Redan, jag ska kontakta bägge klinikerna. Men tycker det är intressant att höra om ngn lyckats o i så fall hur. Blir lite låg när jag inser att ingen i Aten tråden, som jag ju oxå skriver i, har lyckats m Endo...
Redan, jag ska kontakta bägge klinikerna. Men tycker det är intressant att höra om ngn lyckats o i så fall hur. Blir lite låg när jag inser att ingen i Aten tråden, som jag ju oxå skriver i, har lyckats m Endo...
Redan, hur går det med ruvningen? När kan du testa tidigast. Kommer ihåg att du tagit Ovitrelle. Kram
Redan, hur går det med ruvningen? När kan du testa tidigast. Kommer ihåg att du tagit Ovitrelle. Kram
Näe, det har mulnat på... Så det blir en läsaredag;))
Följer dig med spänning. Det kommer gå vägen! Du kommer lyckas! Hur många dagar har du ruvat nu? Stort lycka till!
Ruvardag 1 åhhhhh.. Det överlevde 1 av 3 och det är långtidsodlat.. Ja de e ju bara o hoppas.