Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Redan: Penny väl syftade på mig med utomkveds de kan sitta vart som helst oxå buken hehehe
Redan: Penny väl syftade på mig med utomkveds de kan sitta vart som helst oxå buken hehehe
Hoppas på att en hittar på rätt i livmoder och börjar gro och att slemhinnan blir tjockare. Lycka till imorgon! Ska du ta alla 3 om de klarar sig i matchen?
Ja , inget att spara på :P . Allt som överlevt natten åker in! Är ju ett fet- då sjunker procenten lite till....
3 överlevde - 3 insatta. Slemhinna 8.6mm där embryon bäddades in. Vila 30 min sedan Pregnyl i skinkan och hem till hotellet igen.
Arg som ett bi hela dagen.grrrrr bett att få sänka östrogenet. Kram på er alla!
Redan: så jäkla fint att alla 3 klarade det sig! Jag förstår exakt vad du menar med östrogen. Mådde så otroligt dåligt på sista ÄD med alla antibiotika och så. Men det är värd! Kram ta hand om dig nu
Redan: så jäkla fint att alla 3 klarade det sig! Jag förstår exakt vad du menar med östrogen. Mådde så otroligt dåligt på sista ÄD med alla antibiotika och så. Men det är värd! Kram ta hand om dig nu