Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Förken röd: En fråga ; jag vet att din klinik ligger utanför stan, halindri. men undrar om du är i Aten stan och skulle ha vägarna förbi Serum nu när du är i där? Frågar för Penny undrar om någon i så fall kan ta med medicin hem till mig, (skicka vidare med svensk post sedan mot all ersättning!) Jag vet att det är rörigt att vara i aten, men vill fråga ifall det är så att du ska hämta mediciner där eller så. Kan inte få mer än nej.
När åker du?
Jag åker på söndag. Har precis bokat flygbiljetter och det mesta kring resan dit, betalning för behandling m.m har krånglat för mig idag så jag är såååå uppstressad och trött. Jag vet inte om jag ska in till Aten. Har inte "turistat" i Aten när jag varit där utan bara åkt mellan kliniken och hotellet. Vart ligger Serum?
Jag åker på söndag. Har precis bokat flygbiljetter och det mesta kring resan dit, betalning för behandling m.m har krånglat för mig idag så jag är såååå uppstressad och trött. Jag vet inte om jag ska in till Aten. Har inte "turistat" i Aten när jag varit där utan bara åkt mellan kliniken och hotellet. Vart ligger Serum?
Nej, jag har inte träffat Penny, har bara haft mailkontakt med henne. Jag har aldrig åkt Metro i Aten, åker alltid taxi mellan flygplats, hotel och klinik. Tack för turisttips men jag får spara de till en annan gång när jag är i Aten längre och helst då enbart som turist. Helst vill jag förstås aldrig mer behöva åka till Aten, jag vill bli gravid NU!! Efter alla år av kämpande och misslyckande så måste det väl ändå någon gång fungera. Ibland har jag bara lust att ställa mig och skrika och grina rakt ut i förtvivlan över att det alltid ska krångla inte vill fungera.
Det mest troliga är att jag inte kommer in till centrum den här gången heller. Jag kommer till Aten på söndag kväll, måndag är jag på kliniken och på tisdag åker jag hem igen. Skulle jag efter ET vara fylld av energi och åker in till stan så inboxar jag dig.
Jag vet precis hur du menar! Så fokusera oå dig själv! Med facit på hand skulle jag inte lägga turist pengar o tid på aten , men på hav o öarna. När jag är där försöker jag ändå att det blir kvalité tid oxå för mig. Jag trivs bäst på Metro . Effektivt och vet var jag hamnar. Åkte två taxi resor, ingen avkoppling precis eländig trafik o tidskrävande. Iallfall i stan. Köpte två kilo oliver på torget med hem nu senast - mums!
Trevlig helg nu!
Tack detsamma!
Hoppas att det ordnar sig med dina mediciner.