• Anonym (?)

Är du överviktig enligt BMI?

BMI - enligt min källa (länken) - över 25 räknas som övervikt och under 19 som undervikt. Här kan ni räkna ut BMI: www.markazits.com/diet/bmi.php

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du överviktig enligt BMI?
  • NyttNamn
    EllinorE skrev 2013-10-17 14:24:13 följande:
    Enligt min BMI är jag för kort!
    Tyst
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (?)
    Severus skrev 2013-10-17 14:21:47 följande:
    Beräknade just och fick 22
    Har en bit kvar.
    Till?
  • Severus
    Anonym (?) skrev 2013-10-17 21:10:26 följande:
    Till?

Till jag är nöjd
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Lindsey Egot the only one
    EllinorE skrev 2013-10-17 14:24:13 följande:

Enligt min BMI är jag för kort!

Ja här fattas det ca 5 cm. Bara väntar på att jag ska växa på längden.
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (Wow) skrev 2013-10-16 10:29:06 följande:

Har vi så många tjockisar på FL?

Gör nått åt er själva. Det är värt det!

Längre liv och skönare sex.

Ingen vill innerst inne ha sex med en degklump.

Vad vet du om sexlivet för de med normalvikt vs de med övervikt? Snacka om tönt inlägg!
  • Pluppisarna
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-10-17 21:48:40 följande:
    Vad vet du om sexlivet för de med normalvikt vs de med övervikt? Snacka om tönt inlägg!
    Nä hujja vem vill det ? 
    äntligen 6 barns mamma <3
  • Anonym (What?!!)

Bara för att det finns några ytliga människor, så betyder inte det att alla är så ytliga?!

Ja, jag gick upp fruktansvärt mycket efter mina graviditeter, fast jag var smal innan och nej, jag åt inte för två som är den vanliga frågan man genast får, då man säger att graviditeterna förstörde  min kropp, tvärtom!

Jag har minst lika bra sexliv idag, tom bättre än tidigare, för att ha ett bra sexliv sitter INTE i fettdepåerna, ja förutom hos dom inskränkta ytliga skaran av människor.

När jag insåg, för det var jag som hade svårast att acceptera mitt hemska viktras upp, att min man tände lika mycket på mig fast jag är tjock, att jag är lika älskad fast jag är så långt från min viktkurva, så hade jag inga problem att slappna av och njuta till fullo, är fortfarande lika vig som jag var innan, så alla avancerande ställningar funkar utmärkt!

Jag kämpar självklart för att gå ner igen, inte för andra människor, inte för min mans skull utan helt för min hälsas skull!

Men släpp fördommar om att tjocka inte har fantastiskt sex,  och att vara så ytlig som vissa är, är mer beklagningsvärt än min övervikt, öppna gluggarna, det finns en människa bakom allt fett som har samma värde som alla andra!!          

• EllinorE
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-10-17 21:39:42 följande:
    Ja här fattas det ca 5 cm. Bara väntar på att jag ska växa på längden.

Vi får arbeta på det där! 5cm gör mycket xD
  • Anonym (Lovely)

Bmi på 21. Aldrig varit över eller underviktig men däremot både haft 19 och 24 som BMI. Trivs bäst som det är nu.

Svar på tråden Är du överviktig enligt BMI?