• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    FDFMGA skrev 2014-05-25 23:19:23 följande:
    Det där är faktiskt roligt. Inte nog med att F! kommer in, de representeras av en rom.

Toksekten lär ju drabbas av kortslutning.
    Roligast var hon F!-kandidaten som självsäkert kläckte ur sig att de är "större än SD". Sen kom det riktiga resultatet.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • FDFMGA
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-05-25 23:26:10 följande:
    Roligast var hon F!-kandidaten som självsäkert kläckte ur sig att de är "större än SD". Sen kom det riktiga resultatet.
    Jo, jag förstår att du tycker det. Själv är jag nöjd med min bedömning att SD inte skulle få tvåsiffrigt, att F! skulle komma in och att MP skulle göra ett framgångsval.

Har man bara de rätta verktygen så går det rätt bra att göra en korrekt analys på förhandOskyldig

Hur går det med din egen analys av hen-användningen hos mödrar som beslagtar sina döttrars stringtrosorSkrattande
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    FDFMGA skrev 2014-05-25 23:34:06 följande:
    Jo, jag förstår att du tycker det. Själv är jag nöjd med min bedömning att SD inte skulle få tvåsiffrigt, att F! skulle komma in och att MP skulle göra ett framgångsval.

Har man bara de rätta verktygen så går det rätt bra att göra en korrekt analys på förhandOskyldig

Hur går det med din egen analys av hen-användningen hos mödrar som beslagtar sina döttrars stringtrosorSkrattande
    Jag står för varje ord jag skrev i den tråden. Även om just denna TS var ett troll finns det fortfarande alldeles för många som verkligen tycker att "hen" är lämpligt att använda till och med om sina egna barn. Kan du släppa det där spåret nu?
  • FDFMGA
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-05-25 23:35:56 följande:
    Jag står för varje ord jag skrev i den tråden. Även om just denna TS var ett troll finns det fortfarande alldeles för många som verkligen tycker att "hen" är lämpligt att använda till och med om sina egna barn. Kan du släppa det där spåret nu?
    Visst. Det ska jag göra.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Vitrysk hockeyhjälte

Valvakorna (samtliga partiers) framstår i vanlig ordning som sektmöten mer än något annat.

• MachoCulture

MC bekant med kompisar blev rånade av iraniern Farzahd o en halvspanjor

Han o mamzen/papzen kommer alla att rösta på SD

Farzahd o hans kompis är SD-Ambassadörer

ALLA TiggeROM och varje person av icke-svensk etnicitet som begår brott
    - beter sig illla eller Sitter på Anstallt är ju SD-Ambassadörer

Det är ju genom dom om SD ökar sin popularitet o får röster

Landskorna är en ort med massor av invandrarazozialfall o invnadrarkriminalitet
    o SlödderTälje också och båda orterna är Starka SD-Fästen.

Konstigt att invandrarna VILL och ställer upp på att vara SD-ambassadörer-
    de påstår ju sig ogilla SD och spelar samtidigt SD -rakt i händerna - det går
    fan inte ihop

AllexandraMannen är ju en av de bästa SD-ambassadörerna

och Kapten Klänninng är en av de bästa AntiPolisAmbassadörerna och detta
    blir ju inte sämre av att Bengt Monkey Man Svensson kallar kapten klännings
    grova brott, lolitadiggande och kvinnorförakt för klavertramp

• sjuttiofemman

Jahapp Europa blev brunare och Åkesson skuttar bums upp och juckar Le Pens ben. Det partiet som ville vänta till efter valet innan de bestämde sig. Ja det tog inte många minuter. Sd blåljög som vanligt, de hade bestämt sig för den bruna vägen redan innan.

Nu är det ställt utom allt rimligt tvivel: Sd är ett rasistiskt parti. Inte för att det är någon nyhet men nu är det helt öppet och tydligt.

Och så brukar man säga att historien inte kommer att upprepa sig. Fortsätter det så här så är vi snart tillbaka på 30-talet.

• FDFMGA
    MachoCulture skrev 2014-05-25 23:45:45 följande:

fan inte ihop

Alltid lika fascinerande att få ta del av de tankar som ligger bakom en sverigedemokratisk omvärldsbild.
  • pratglad och passionerad
    MachoCulture skrev 2014-05-25 23:45:45 följande:

fan inte ihop

Jag tror du har delvis rätt i att SD vinner sympatier när invandrare begår brott, särskilt om tolkningen ligger på att de är invandrare och att brottsligheten kopplas samman med deras etnicitet, ras, hudfärg eller religion mm.

På samma sätt så vinner vänstern, MP och övriga antirasister väljare varje gång nazister, SD, SvP och andra släpper fram urblåsta idioter (det tycks finnas rätt många att plocka av) som skämmer ut sig med både tydlig rasism men kanske ännu mer med sin ofattbara okunskap och oförmåga att få ihop ett par vettiga tankar.

Ingen slump att både rasisterna gått framåt - likväl som antirasisterna (som gått framåt ännu mer...).

Personligen tycker jag det är skrämmande att det 10% av befolkningen är rasister, främlingsfientliga eller (nästan ännu värre) cyniska nog att rösta in rasister i parlamentet av andra, taktiska skäl - och slätar över det faktum att SD är djupt rasistiska och antidemokratiska.

Är dock glad för att 90% är emot SD, det ska vi aldrig glömma!
  • MachoCulture

99% av befolkningen är FrämlingsFientliga

Hela ArvsLagstifningen o tidigare gåvolagstifningen bygger
    ju på främlingsfientligheten.

Även meborgarskapskravet på vissa jobb bygger ju på främlingsfientlighet
    ink att det inte är fritt att flytta hit.

Hela Visumköret bygger på främlingfientlighet

och varken arvslagstiftningen eller visumköret ifrågasätts

och varje föräldrer som ger något till sina barn o inte motsvarande
    till utomstående är ju främlingsfientliga

Svar på tråden Varför hatar folk SD?