• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Velouria
    MrFahrenheit skrev 2015-01-30 20:42:16 följande:
    SD vill vara ett sk socialt konservativt parti, Det betyder att de vill behålla välfärden, men enbart för vissa. DÅ måste man självklart vara vänster...
    Samma med det här med att "hjälpa på plats". Nyligen kom det ju fram att de egentligen menar att hjälpa VISSA på plats. 
    JImmie Åkesson, du är Sveriges största integrationsproblem
  • MrFahrenheit
    Velouria skrev 2015-01-30 22:25:34 följande:
    Samma med det här med att "hjälpa på plats". Nyligen kom det ju fram att de egentligen menar att hjälpa VISSA på plats. 
    Jag tror enbart att de är vilsna och har VISSA problem. Men jag dömer ingen! För vi ska inte glömma att det finns en hel del kärlek inblandat också...

"I luve you soooo much... TREE!!!"
  • Philipsson
    MrFahrenheit skrev 2015-01-30 20:42:16 följande:
    SD vill vara ett sk socialt konservativt parti, Det betyder att de vill behålla välfärden, men enbart för vissa. DÅ måste man självklart vara vänster...
    Så nu vill 'socialt konservativa' partier ha välfärd?

Dina inlägg är så pinsamma. Du vet ju uppenbarligen inte vad du talar om.

Sd-företrädarna kallar partiet för "värdekonservativt" och säger gång efter annan att partiet står bakom välfärdsstaten, bakom en stark välfärdspolitik, för alla (i Sverige). Vadå "enbart för vissa", vad menar du med det, och varifrån har du fått det? Eller menar du rentav att Sverige ska bekosta hela världens välfärdspolitik?
  • MrFahrenheit
    Philipsson skrev 2015-01-30 23:45:49 följande:
    Så nu vill 'socialt konservativa' partier ha välfärd?

Dina inlägg är så pinsamma. Du vet ju uppenbarligen inte vad du talar om.

Sd-företrädarna kallar partiet för "värdekonservativt" och säger gång efter annan att partiet står bakom välfärdsstaten, bakom en stark välfärdspolitik, för alla (i Sverige). Vadå "enbart för vissa", vad menar du med det, och varifrån har du fått det? Eller menar du rentav att Sverige ska bekosta hela världens välfärdspolitik?
    Värdekonservativt, så var det ja! Du får ursäkta men det finns så många bench luvers som tror att de håller på fel lag, så du kan ju tänka dig hur virrig man kan bli ibland?

Men bra där. Du pekade ut en brist hos mig, du lärde mig något jag hade glömt bort, Du gjorde mig till en bättre människa just. Du t o m kallade mig pinsam. 

Du borde verkligen öva på det där om att kunna ge andra en komplimang till och från....
  • MrFahrenheit

SD är dock så långt ifrån den vänstra halvan utav politiken man kan komma. 

Värdekonservativt... Jag tror faktiskt inte att den genomsnittlige bench luvern ens bemödar sig att tolka vad det ens betyder. Har man enbart en sak i skallen så blir det vad det blir Glad.

• MrFahrenheit

God natt era sömngångare. Tråden tycker jag är:

"Illuminati confirmed"

• Gert

Jimmie är Sveriges viktigaste opinionsbildare. Glad

www.dsm.nu/jimmie2014.pdf

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • sjuttiofemman
    Gert skrev 2015-01-31 09:41:29 följande:

Jimmie är Sveriges viktigaste opinionsbildare. 

www.dsm.nu/jimmie2014.pdf

"Opinionsbildare"? Hah, snarare dyngspridare. Det enda han har gjort är att sprida falsk propaganda och fördomar om folk han inte vet något om. En rasist helt enkelt.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?