• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Gert
    KillBill skrev 2015-04-21 17:31:57 följande:
    Att SD kommer fortsätta att vara ett av riksdagens minsta partier bland kvinnor och feminister? Hahahay
    Ju större SD blir desto fler kvinnor kommer rösta på dom. Mohahaha! Dessutom vet ju alla att det är männen som har makten i samhället.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-21 17:35:30 följande:
    Ju större SD blir desto fler kvinnor kommer rösta på dom. Mohahaha! Dessutom vet ju alla att det är männen som har makten i samhället.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Gert, män som tycker som dig har sin storhetstid bakom sig.
  • Gert

Oj oj oj! 

SD ökar dubbelt så mycket som MP i den senaste mätningen från Novus. Samtidigt störtdyker Socialdemokraterna till 27,1%.

SD: 15,5% (+0,6)
    MP: 6,8% (+0,3)
    S: 27,1% (-3,9)

• Gert
    "EU ska bara ta emot 5.000 flyktingar som nu kommer till Europa från Medelhavet."

Nä, men vad bra. Då hoppas jag att Sveriges regering lyssnar på vad EU säger och stramar åt flyktinginvandringen med tvångsrem.

www.svt.se/nyheter/eu-ska-bara-ta-emot-5000-flyktingar
  • Solidaritet
    Gert skrev 2015-04-23 19:08:15 följande:
    "EU ska bara ta emot 5.000 flyktingar som nu kommer till Europa från Medelhavet."

Nä, men vad bra. Då hoppas jag att Sveriges regering lyssnar på vad EU säger och stramar åt flyktinginvandringen med tvångsrem.

www.svt.se/nyheter/eu-ska-bara-ta-emot-5000-flyktingar
    Vad anser du är rimligt händer med dem som ingen tar emot? 
  • Solidaritet
    Gert skrev 2015-04-24 16:27:46 följande:
    Yes! Glad

SD är nu bara 6,7% från Socialdemokraterna! Så ska det se ut!!!

2018 tar SD hem det!
    Så Gert. Vad tycker du är rimligt händer med de flyktingar som ingen tar emot. Berätta. 
  • Gert
    Solidaritet skrev 2015-04-24 16:33:48 följande:
    Så Gert. Vad tycker du är rimligt händer med de flyktingar som ingen tar emot. Berätta. 
    Skeppa tillbaka till Afrika. Det är vad som kommer hända om EU får bestämma. Men om de lyckas ta sig enda upp till paradiset Sverige genom kriminella flyktingsmugglare får de givetvis stanna här enligt hycklarna som styr Sverige.
  • Gert

SD: 19,5% ALL Time High!
    MP: 5,6% HAHAHA!
    S: 26,2% HAHAHA!
Svar på tråden Varför hatar folk SD?