• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • LadyInRed

Tänk

nihka skrev 2014-02-13 00:43:17 följande:

Jag är varken eller, bara pissed-off kvinna. Det är ju dåligt med kvinnor i SD, men det är en gåta för mig hur de får tag på några överhuvudtaget.
    Att du är allmänt pissed-off är allmänt känt. Jag tycker om dig ändå...
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • Django in  Chains
    nihka skrev 2014-02-13 21:00:20 följande:
    När den togs bort skrev jag det. När den återställdes skrev jag det. Den ligger numer under Anonyma diskussioner isf Känsliga rummet.
    Hur många negrer tål Sverige?
  • Django in  Chains
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-13 00:56:52 följande:
    Som med invandrare som röstar på SD. Dålig koll, masochism eller massiv naivitet.
    Dårian - IQ 62 on the rocks

Jodå så att ...
  • Django in  Chains
    sjuttiofemman skrev 2014-02-12 23:17:14 följande:
    En Sd-politiker bekräftar sitt partis unkna syn på genusfrågor:
    wp.me/p2oCcR-3su

Inga nyheter men väl värt att lyfta igen.
    Länkade du just till en extrem-extremistisk hatsajt utfärdad av den anti-intellektuella och cannabis-osande slöddervänstern. NU IGEN?

Har du liten storlek på ditt kranium sjuttiofemman? Vissa indicier tyder på detta nämligen.

• sjuttiofemman
    Django in Chains skrev 2014-02-15 01:34:08 följande:
    Länkade du just till en extrem-extremistisk hatsajt utfärdad av den anti-intellektuella och cannabis-osande slöddervänstern. NU IGEN?

Har du liten storlek på ditt kranium sjuttiofemman? Vissa indicier tyder på detta nämligen.

Och du uttrycker dig som en tvättäkta fundamentalist på yttersta högerkanten.

Och vad gäller intellekt så är den typiske Sd-väljaren långt ifrån någon högre nivå på den skalan. Varför inte bemöta kritik istället för att som vanligt använda personangrepp..?
  • sjuttiofemman

Bara nyfiken, ni som anser att www.interasistmen.se är en extrem och hatisk sajt, vad grundar ni det på?

Innehållet baseras på screenshots från sverigedemokraternas aktivitet på internet, om det är extremt eller hatiskt så borde ni vända er inåt med kritiken. Det är inga påhitt eller falska anklagelser.

Däremot sprider tex avpixlat en massa rasism och kränkningar, inte minst via kommentarsfälten som ständigt står orörda trots grova påhopp om både våldtäkt och våld mot meningsmotståndare och invandrare. Där finns hatet!

Och denna sajt stöttar Sd-politikern Kent Ekeroth..!

• nihka
    LadyInRed skrev 2014-02-14 18:18:39 följande:
    Tänk
    Att du är allmänt pissed-off är allmänt känt. Jag tycker om dig ändå...

Hahaha. Inte allmänt pissed-off generellt, utan allmänt pissed-off på SD. Det har byggt upp under tiden och i takt med deras överrtramp.
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2014-02-15 11:56:19 följande:
    Bara nyfiken, ni som anser att www.interasistmen.se är en extrem och hatisk sajt, vad grundar ni det på?
    Innehållet baseras på screenshots från sverigedemokraternas aktivitet på internet, om det är extremt eller hatiskt så borde ni vända er inåt med kritiken. Det är inga påhitt eller falska anklagelser.

Däremot sprider tex avpixlat en massa rasism och kränkningar, inte minst via kommentarsfälten som ständigt står orörda trots grova påhopp om både våldtäkt och våld mot meningsmotståndare och invandrare. Där finns hatet!
    Och denna sajt stöttar Sd-politikern Kent Ekeroth..!
    Att visa på SDs övertramp anses av SD-fansen som hatiskt och extremt. Man ska dalta med de arma offerkoftebärarna, och formligen bära dem till makten, helst utan minsta kritik eller ifrågasättande. Är man inte helhjärtat med dem är man mot dem, nämligen, och då ska man skjutas, ja då ska man skjutas men inte på en skottkärra fram... Obestämd
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • LadyInRed
    nihka skrev 2014-02-15 12:25:00 följande:

Hahaha. Inte allmänt pissed-off generellt, utan allmänt pissed-off på SD. Det har byggt upp under tiden och i takt med deras överrtramp.
    Samma här faktiskt. Tur att det inte gäller generellt då. Att vara arg jämt är inte bra hälsan Nalle
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
Svar på tråden Varför hatar folk SD?