Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Att ha en cuckold

NisseC skrev 2013-10-30 07:29:44 följande:
    Hej! Jagvet inte om du bara söker svar av andra kvinnor men då detta ämne ligger mig varmt om hjärtat så vill jag gärna svara ur mitt perspektiv. Jag är Cuckold och har varit det aktivt i ca 10 år. Att se min kvinna med an annan man är något av det mest upphetsande jag vet, att sedan själv bli förudmjukad samtidigt som hon har det så skönt är helt fantastiskt. Jag vet att jag och många anda med mig är mycket förtjusta i att rengöra kvinnan efter att de knullat klart. Det som dock är viktigt är att ni litar på varandra. Denna del av akten gör vi alldrig när vi träffar nya tjurar utan det är bara vid stadigare träffar vi har gjort det. För oss har detta med cuckold vuxit fram under ganska lång tid. Första gångerna hade vi 3 kant där ingen dominans eller liknande förekom. Sedan gled vi suksesivt in mer och mer på den delen. Jag minns fortfarande livligt första gången vi körde denna lek fullt ut.

Jag tror också ni ska börja lite successivt. Jag har ofta både en och två älskare och har ofta cuckoldlekar då också. Min cuckold slickar gärna rent också, men bara med den mannen vi umgås regelbundet med. (Min pojkvän kallar maken honom ) Börja dock med trekant tycker jag också och stäm av att din cuckold inte far illa av det. Funkar det bra är det bara att gå vidare sen. Lycka till, du har en härlig tid framför dig.
  • Anonym (Mia)

Ja, det är en underbar resa och tar du det nätt så finns det nog inga gränser för vad du kan göra. Viktiga är att du tränar honom varsamt. Inte meningen att han ska må dåligt av det efteråt. Där har du ett ansvar. Men om du redan idag är dominant har du koll på det antar jag.

• Anonym (Mia)

Ja, det är en underbar resa och tar du det nätt så finns det nog inga gränser för vad du kan göra. Viktiga är att du tränar honom varsamt. Inte meningen att han ska må dåligt av det efteråt. Där har du ett ansvar. Men om du redan idag är dominant har du koll på det antar jag.

Anonym (Hotwife) skrev 2013-10-30 19:46:34 följande:
    Tack för er input. Om jag summerar er så "ta det lugnt" borde ligga väl i konsensus? För diskussionens skull, vad kan gå galet och vilka fällor skall förebyggas? Finns det något som vi borde tänka på lite extra? Jag tänder lite extra på bl.a. "att ha kontroll" som ni säkert har förstått av mitt inlägg, min man (blivande cuckold) tänder också enormt på detta (har jag förstått och även fått berättat för mig). Min man har ett par gånger uttryckt att han är beredd att låta sig bindas fast och utnyttjas som cuckold men vi har inte utövat det irl så att säga....ännu. Det som jag dock vill vara uppmärksam på är eventuella känslomässiga reaktioner som kan komma upp till ytan, kanske sådant som vi inte redan har tänkt på eller t.o.m. tagit som självklart, när det kanske inte har varit just självklart. Här vill jag(vi) ta till oss andra mer erfarna pars och tjurars erfarenheter.

Spontant skulle jag säga att du nog inte ska binda din man om du inte känner er Bull väldigt väl. Om saker går överstyr är det ingen bra idé att han är bunden. Jag skulle i alla fall inte känna mig trygg med det.
  • Anonym (Mia)

Kardborre är nog t.o.m svårare att ta sig ur. Du får väl ha pli på honom. Vill han se på får han lyda annars får han stå utanför och bara lyssna. Hehe

• Anonym (Mia)
    Robert 832 skrev 2013-10-31 01:05:45 följande:
    Säkerligen har du en del män i din omgivning som du litar på redan. Du skulle kunna använda en man du redan känner som bull... men det är kanske något ni håller för er själva och inte gärna delar med er av till era vänner omkring er? I annat fall kan cuckolden bindas utan risk, förslagsvis bakbunden och liggandes på rygg varpå du gränslar honom medan bullen kör doggystyle så cucken får en riktig närbild på penetrationen.

Mmmm och stimulera klitoris med tungan samtidigt....
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hotwife) skrev 2013-11-01 10:32:23 följande:
    Av någon anledning kan jag inte få bort denna bilden ur hjärnan.....han kommer liksom inte undan.

Man känner en nästan skräckblandad njutning av att vara så härligt elak.
  • Anonym (Mia)
    Öppensex skrev 2013-11-01 16:34:22 följande:
    vill du Mia Irl ? du kan skriva (tabu a live se) vad är din ålder och var bor du? Vill du IRL ?

Nej tack. Ragga på BC istället.
  • Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-11-04 07:32:08 följande:
    Detta är en tråd jag gillar! Då jag varit en cuckold ganska länge så har vi nu den senaste tiden gjort så att det är mitt jobb att hitta nya Bulls. Vi har 2 erfarna och behöver därför inte leta speciellt aktivt efter nya men det är alltid kul med omväxling. Det är alltid min härskarinna som godkänner de bulls som jag har valt ut åt henne. Gör jag fel i detta urval så blir jag bestraffad på något pinsamt sätt.

Ah, så spännande. Låter som en jättebra idé ju. En favorit jag har annars är att jag fixar fram nån läcker kille jag vill ha sex med och sen bara upplyser jag min cuckold om det nån timme innan bara så han vet vad som gäller för kvällen. Han brukar bli helt till sig av sådana överraskningar. Fast din grej är nice också....
  • Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-11-04 12:53:52 följande:
    mmm även min dam gör så ibland men det blir inte så ofta längre då vi inte träffar nya killar så ofta. Brukar ni ha en helt vanlig dag innan eller brukar han veta att något är på gång. Jag brukar ibland inte få veta vad som skall hända förän just innan men jag brukar få lite tid att förbereda mig ändå, min dam ger mig tipps på vad jag bör tänka på.

Det är lite olika. Ibland pratar jag om det innan för att han riktigt ska komma i stämning. Ibland nämner jag det för honom när han är på jobbet att x kommer ikväll och knullar mig. Resten av hans dag brukar bli lite besvärlig. Men tycker om att överraska så han bara hinner duscha och förbereda sängkammaren för mina två tjurar. Han blir så otroligt kåt på nolltid då. Funderar på att låta honom komma hem från jobbet nån dag och "överraska" mig i sängen med en annan man. Det hade varit sååå härligt att se hans ansiktsuttryck. Har inte gjort det för tänk om han haft en jättekass dag på jobbet just den dan.
  • Anonym (Mia)

Ja, vi har en liknande överenskommelse. Menar ju inte direkt att han skulle överraska oss på riktigt, men jag förstår vad du menar.

Svar på tråden Att ha en cuckold