Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Att ha en cuckold

Anonym (uhh) skrev 2013-12-09 15:24:26 följande:
    Skönt att känna att du inte duger va. Hon måste ha andra kukar i sig för att bli nöjd...

Fy vad du är tragisk med ditt hat. Som sagt... tolerans och vänlighet är inget ofta inte något kännetecken för moralisterna. Kram på dig.och du, dina försök att hindra kvinnors sexualitet genom att skuldbelägga dem och kalla dem hora funkar inte längre. Jag bestämmer själv över min kropp och sexualitet.
  • Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-12-09 14:00:46 följande:
    Det låter härligt Mia! Jag förstår att du njuter Så gillar jag när min fru får det också men i de lägen räknar jag alltid, även om jag inte berättar för henne alla gånger. Just att se henne på alla 4 med hennes ksöna rumpa tillgänglig för de som vill är underbart. Hon bryr sig inte vem eller vilka som knullar henne så länge hon får kuk och jag tittar på när hon får det. Just den där känsln är otrolig tycker jag

Vad härlig du är som låter din fru njuta så. Hon har tur som har dig.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-10 10:16:38 följande:
    När jag träffade min man för 4 år sen så ville han veta hur många jag legat med & tycker att det är olämpligt att ha legat med många. Såna tjejer vill ingen riktig man ha. En riktig man vill ha en trogen tjej som inte knullar med grannen & bästa vännen till höger i vänster. det är bara FAKTA

Vad har han med det att göra. Tycker din man verkar ha ett kontrollbehov. DET är fakta. Att det sen finns sånna män som av mindervärdeskomplex vill att frun ska vara oskuld är inget nytt.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-10 10:29:34 följande:
    Nej han vill inte att man ska vara oskuld men man ska ju inte vara stans madrass liksom.....det är ju äckligt. Har du verkligen aldrig hört talas om det?

Jo, men sluta dejta neandertalare så löser det sig. Ingen man har rätt att veta vem eller hur många jag legat med före honom. Skulle inte komma på tanken att själv fråga heller. Bara svaga osäkra män frågar och bryr sig om det.
  • Anonym (Mia)
    Azalea01 skrev 2013-12-10 13:22:20 följande:
    Ligger (tyvärr) en hel del sanning i det du säger. Så är verkligheten även i våra moderna tider. Kvinnor som är för promiskuösa blir "äckliga. Knullbara men inget mer.  

Men det går att ändra på genom att vägra lyda. Vi har kommit långt i Sverige även om vi inte är ända framme. Att vika undan och låta påhoppen fortsätta kontrollera kvinnor är väl knappast ett alternativ?
  • Anonym (Mia)
    Azalea01 skrev 2013-12-10 15:50:52 följande:
    Egentligen tror jag männen är ett mindre problem i sammanhanget. Det är inte minst vi kvinnor själva som skapar dessa oskrivna lagar. Det finns ju inga som dömer kvinnor så hårt som andra kvinnor.

Vet du vad. Det har du nog rätt i!! Varför gör vi så istället för att stötta varandra. Dumt ju.
  • Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2013-12-10 15:27:21 följande:
    Härlig kvinna du har. Hade min gjort det hade jag "ställt upp" men jag hade varit halvdöd sen. Hahaha.

Jag har råkat ut för det en gång. Bokade med en älskare som skulle komma på kvällen. Två timmar innan ringer han att han fått förhinder. Blev lite besviken, och maken också men inget att göra. Lyckades i alla fall övertala en av mina andra älskare att med kort varsel ägna kvällen med mig. Han var lite tveksam eftersom han hade en bit att köra, men blev ju sugen. Då ringer första killen och säger att han kan komma i alla fall för han hade fixat grannen som barnvakt, men då kommer han inom direkt och kunde inte stanna så länge. Hahaha, vad dum jag kände mig då. Kunde ju inte gärna ringa den andre då. Vilken kväll det blev!! Blev skönt omhändertagen först en gång av älskaren och mannen. Sen hann jag precis få iväg honom innan nästa kom. Gubben stod och bäddade sängen fortfarande medan nästa slog sig ner i soffan. Han var helt slut efter, hahaha. Kul, men kanske inget man gör var helg precis.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-10 18:12:06 följande:
    va fan skaffa dig en riktig man som kan knulla dig istället för en jävla mespropp som låter någon annan knulla sin fru/sambo Vilken jävla loser

Mer looser att du sitter här och låtsas vara kvinna. Puss på dig.
  • Anonym (Mia)
    skånekille skrev 2013-12-10 18:57:38 följande:
    Hehe, du måste vara väldigt stolt över din okunnighet eftersom du briljerar med den så öppet ! Du har nog totalt missat hela idén fenomenet med Hotwife/cuckold va ?? Det har inte speciellt mycket att göra med att en cuckold måste vara en loser eller vara en mes för att tillåta sin fru eller älskling att ta en eller flera älskare vid sidan av. Köp en påse google och återkom när du läst på lite, alternativt kan du ju fråga snällt i tråden vad det handlar om så kanske du får lika respektfulla och informativa svar tillbaka ??? Vad tror du ?

• Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-10 21:54:23 följande:
    Jo jag är kvinna. en helt vanlig sådan med starka åsikter

Och jag är påskharen, shhhhh
Svar på tråden Att ha en cuckold