Frogo skrev 2013-12-10 15:27:21 följande:
Härlig kvinna du har. Hade min gjort det hade jag "ställt upp" men jag hade varit halvdöd sen. Hahaha.
Jag har råkat ut för det en gång. Bokade med en älskare som skulle komma på kvällen. Två timmar innan ringer han att han fått förhinder. Blev lite besviken, och maken också men inget att göra. Lyckades i alla fall övertala en av mina andra älskare att med kort varsel ägna kvällen med mig. Han var lite tveksam eftersom han hade en bit att köra, men blev ju sugen. Då ringer första killen och säger att han kan komma i alla fall för han hade fixat grannen som barnvakt, men då kommer han inom direkt och kunde inte stanna så länge. Hahaha, vad dum jag kände mig då. Kunde ju inte gärna ringa den andre då. Vilken kväll det blev!! Blev skönt omhändertagen först en gång av älskaren och mannen. Sen hann jag precis få iväg honom innan nästa kom. Gubben stod och bäddade sängen fortfarande medan nästa slog sig ner i soffan. Han var helt slut efter, hahaha. Kul, men kanske inget man gör var helg precis.