Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Att ha en cuckold

cuckold skrev 2014-01-07 03:23:25 följande:
    Det har inget att göra med höns!
    För kung och fosterland!

De är som busringande småungar... Argument biter därför inte.
  • Anonym (Mia)

Jag

NicKnejm skrev 2014-01-07 09:48:40 följande:
    Slackerbal: Det där är porrvariantenoch amerikanarnas grej. Förnedringen är inte heller helt obligatoriskt inslag i sådana relationer. Men visst finns inslag av att hamna i mentalt underläge. Därflr det är många starka män somtänddr på detta. Som är säkra i sig själva men gilar rollekarna.

Förnedringen är en lek och de män jag känner som tänder på detta är alla starka och trygga män ofta i topp-positioner på sina jobb. Go figure. Och alla kvinnor vet att man tänder på bad boys men gifter sig med den snälle där man får ett bra liv. Utom vissa lyckligt lottade som jag som kan njuta av båda.
  • Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2014-01-08 12:34:19 följande:
    Har du inte några fler skojiga skämt på samma nivå... kiss och bajs-skämt kanske? Kyss på engelska heter ju kiss... tycker säkert du är jättekul.

Ja, tänk att det är så hotfullt med tjejer som gillar sex med flera att man antingen måste kränka de inblandade heller håna och raljera. Killar som har tjejer som tillåter dem att leka av sig kränks knappast på samma sätt.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hönan) skrev 2014-01-09 18:06:52 följande:
    Jag tycker det är roligt att rida min cuckold CUCKOLDIKUUUUUUUUUUUUUUK

Förstår att du inte är så smart och antagligen går i högstadiet, men om du hade fattat nåt lite så är det oftast en bull hon rider... och dessutom ALDRIG en höna. Du har inte ett rätt.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2014-01-10 07:34:05 följande:
    så här?

Mycket bättre. och den gamle bocken blir riden också, hehe
  • Anonym (Mia)
    NicKnejm skrev 2014-01-10 16:58:03 följande:
    Jag var med mycket. Dubbelpenetrering i musen. Det älskar hon. Jag slickade henne medan han tog henne bakifrån. Och vi byttes av i olika ställningar. Hon är ju nästan omättlig så det vill till att lösa av varandra. Tjejen skiner som en sol och tycker det är lyxigt. Vi kom två ggr var och hon tänder på att få oss så upphetsade.

Hehe. Visst är det lyxigt. Tänk om fler tjejer vågade leva ut och struntade i män som uhh. Tackar "nån" varje dag för min man. The sky is the limit.
  • Anonym (Mia)
    NicKnejm skrev 2014-01-11 00:26:30 följande:
    Ja du Mia är nog njutningsdrottningen! Undrar vad om det inte är mer vrickat att ta dig tid att leta fram bilder på hönor med kalsonger än alla sexfetischer tillsammans.

Tack. Hahaha, ja det har du nog rätt i.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2014-01-11 10:04:05 följande:
    Alla som lever singel har samma "fördelar" som du. Om man nu tycker det är en fördel

Ja, men de har inte alla fördelarna med att vara i en relation. Jag har båda.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (cuckenroll) skrev 2014-01-11 14:51:22 följande:
    Ofta sitter profiler och för dialoger med sig själva, lika ofta är det män som utger sig för att vara kvinnor. Vad tror du om det Anonym (Mia) Så genomskinligt att det är pinsamt.

Jo, jag har märkt det också. Men tycker oftast att deras sätt att skriva och språkbruk avslöjar dem.
  • Anonym (Mia)
    Jan73 skrev 2014-01-14 20:54:26 följande:
    Visst vore det inte förfärligt om han skulle vilja träffa andra kvinnor. Förstår inte hur du tänker. Du ska ligga med flera killar och han ska bli nedtryckt och förnedrad.

Du verkar inte alls förstå detta. Han VILL ju inte träffa kvinnor utan njuter av DETTA. Verkar ganska korkat att av nåt snedvridet rättviseskäl göra något inget av oss vill.
  • Anonym (Mia)
    Jan73 skrev 2014-01-14 21:16:44 följande:
    Bs light? Det där verkar inte ha något med könet att göra utan bara ytterligare en ny dimension på förnedring. Han suger för att du gillar det. Låter det sunt?

Ja, för han tänder på det vi gör. Det är det du inte verkar förstå. Och det är ok att du inte gör det, men acceptera att alla inte gillar det du gillar.
  • Anonym (Mia)
    Jan73 skrev 2014-01-16 06:17:53 följande:
    Det finns mycket i detta som jag förstår och accepterar. Det är ju många saker i samhället som man får acceptera utan att man delar uppfattning eller i detta läget sexuell läggning. Men att människor far illa kan jag inte acceptera och det är ju det tyvärr jag tycker mig ha sett/läst om inte minst i tråden jag länkade till. Det finns även mycket i "Mias" sätt att uttrycka sig på som får mig att tro att Mia gillar detta och har fått sin man med på det. Det är hon som driver på för att hon ska kunna få en större kuk i sig då hennes partner inte har tillräckligt stor. Det är sådana formuleringar som gör att jag tycker att det låter ohälsosamt. Det borde väl vara den undergivna som driver och den andra partnern uppfyller om det ska vara någon respektfullt i det. Jag skulle väldigt gärna prata med några som har denna typ sv relation och få det beskrivet för mig. Vill förstå och jag har inga problem med det OM det sker på lika villkor och inte skadar någon.

Om du hade läst allt hade du sett att det var hans förslag från början och jag var tveksam. Jag provade och uppskattade det till hans stora glädje. Ja, man kan säga att jag driver på och passar på att njuta..... för att han VILL ha det så.Det handlar lika mycket om att jag uppfyller hans fantasier som min njutning.
  • Anonym (Mia)

Kan väl också tillägga att eftersom det till vardags nog är mer han än jag som styr, så handlar det knappast om att bryta ner någon.

• Anonym (Mia)

Bra inlägg. Logiken är dock enkel hos dessa personer. Det jag gillar är normalt och normen. Det jag inte gillar eller förstår är knäppt. Deras värld blir liksom enklare att hantera då.

Svar på tråden Att ha en cuckold