Jan73 skrev 2014-01-16 06:17:53 följande:
Det finns mycket i detta som jag förstår och accepterar. Det är ju många saker i samhället som man får acceptera utan att man delar uppfattning eller i detta läget sexuell läggning. Men att människor far illa kan jag inte acceptera och det är ju det tyvärr jag tycker mig ha sett/läst om inte minst i tråden jag länkade till. Det finns även mycket i "Mias" sätt att uttrycka sig på som får mig att tro att Mia gillar detta och har fått sin man med på det. Det är hon som driver på för att hon ska kunna få en större kuk i sig då hennes partner inte har tillräckligt stor. Det är sådana formuleringar som gör att jag tycker att det låter ohälsosamt. Det borde väl vara den undergivna som driver och den andra partnern uppfyller om det ska vara någon respektfullt i det. Jag skulle väldigt gärna prata med några som har denna typ sv relation och få det beskrivet för mig. Vill förstå och jag har inga problem med det OM det sker på lika villkor och inte skadar någon.
Om du hade läst allt hade du sett att det var hans förslag från början och jag var tveksam. Jag provade och uppskattade det till hans stora glädje. Ja, man kan säga att jag driver på och passar på att njuta..... för att han VILL ha det så.Det handlar lika mycket om att jag uppfyller hans fantasier som min njutning.