nä ni ser så klart inte det men det är sjukt att låta en annan man knulla sin fru o själv stå bredvid som en loser o sen måsta bädda sängen efter.haha Det är så sjukt så jag finner inte ord vilken jävla nolla.
Tycker du verkar finna en massa kränkande ord. Tycker synd om dig som är så bitter. Be nån krama dig. Du verkar behöva kärlek.
Jag håller verkligen med om att alla borde få leva sina liv som de vill - utan att bli dömda. Däremot så är det rätt skönt att få vara en av de "fina kvinnorna". Man blir behandlad med artighet och respekt av män och slipper onda ögonkast av andra kvinnor.
Ingen behandlar mig annorlunda. Vad jag gör i sängkammaren är inget andra har med att göra i vänkretsen.
Varför tror alla att jag är bitter. jag tycker bara det är sjukt. Man KAN tycka det utan att vara bitter. jag får mkt kärlek av mina fyra barn & min man så det är lugnt. Det är nog snarare du Mia som behöver kärlek inte en massa kuk från diverse gubbar
Jag såg rubriken o tänkte att jag måste in o kolla vad detta är. Ett ord jag aldrig hört. Går in o läser & jag blir så paff så luften går ur mig. Herregud så folk håller på. man blir ju mörkrädd
Jag blir mörkrädd av intoleranta människor som måste lufta sina åsikter som om de vore nån slags lag.
Det skulle vara kul om tråden återgick till ämnet i stället för den diskutions som blivit nu i stället
Ja, verkligen. Men vissa gillar att hata och gå in i trådar och lufta sina uppdämda aggressioner. På trådens ämne då så kan jag säga att även jag njuter av att vara lite dominant och stygg ibland med min cuckold. Mycket trevligare än att vara elak mot folk på FL. Dessutom uppskattar han det. Hehe
Hmm, njuter av att vara "lite dominant och stygg" ! Min första tanke är hur blir det när blir det mycket dominant och stygg @ alla Hotwifes: Hur ser ni på era män när ni kommer hem efter era äventyr och i vardagen ? Skall man som en blivande cuckold förvänta sig några förändringar i samlivet när "tärningen är kastad" så att säga ?
Detta är något som görs HELT i samförstånd med den andre parten. Skulle inte göra det om inte han njöt av det lika mycket. Om något förändras? Ja det kan förändras som vi BÅDA vill.
Om något förändras så tycker jag att det gör förhållandet bättre, roligare och vår kärlek starkare. Svårt att förklara, men så är det.
Ja, jag blir gladare och mår bra av att känna mig åtrådd och ha skön sex med vem jag vill. Jag blir också jätteglad över att se hur kåt och lycklig min man blir av det. Så det är dubbel bonus redan där. Dessutom att våga dela sådant och att våga blotta sig som man gör i Dominanslekar tex gör närheten ännu djupare. Håller med: svårt att förklara.
Anonym (Klädd) skrev 2013-12-17 06:47:48 följande:
Vilka jävla mesar till män som sitter och glor när deras kvinnor blir påsatta och tjuter av njutning. Parbyte är en sak, men att ligga som någon undergiven hund och slicka andras sperma och hålla på, hur fan kan ni se er själva i spegeln med vetskapen om att ni är undergivna mesar.
Du gör dig bara löjlig genom att kritisera människor som ser saker annorlunda en du. Misstänker att du är ung och inte har så mycket erfarenhet av livet ännu. Varför ska det vara så svårt att förstå att alla människor inte är kloner av dig själv?
Min man njuter lika mycket som jag av detta dessutom.