Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Att ha en cuckold

Robert 832 skrev 2013-11-13 17:33:07 följande:
    Jag hoppas innerligt att "enligt ditt sätt att resonera" inte var riktat åt mig?

Sorry för syftningsfel. Var riktat åt den som kallade det enfaldigt. Ditt inlägg var klokt och vidsynt. :-*
  • Anonym (Mia)
    ett par skrev 2013-11-17 20:07:57 följande:
    Killen här; Intressant tråd, skall jag tolka det lite generellt så är tjejerna och även deras respektive äkta hälft nöjdare i sina sexliv efter att utforskat och upplevt och även utvecklat en Hotwife/cuckold relation ? Tjejer, stämmer detta ? Killar, håller ni med ?

Jag kan inte tala för nån annan klart, men jag skulle inte kunna vara nöjdare. Jag både äter kakan och har den så att säga. I början hade jag mycket funderingar om att det var typ omoraliskt och fel ( särskilt för jag är kvinna antagligen). Men när jag väl gjort upp med spökena känns detta mer rätt på nåt sätt. Kan inte förklara det riktigt. ..
  • Anonym (Mia)

Många beskriver det som att deras relation blir starkare, mer kärleksfull och intimare och att både hotwife och cuckold njuter mycket av att frun knullar runt."" Ja precis så är det. Kan inte beskrivas bättre. Att min man kan och vill ge mig detta är fantastiskt. Visst njuter han själv också, men att han låter mig leva ut min hela sexuella potential så här... wow. Det är ju så att nästan alla kvinnor har svårare eller t.o.m svårt för att komma jämfört med män. Både situationen och att bli stimulerad av flera män gör att jag kommer lättare. Så på detta sätt njuter vi båda mer.

• Anonym (Mia)
    Anonym (Cockold) skrev 2013-11-22 10:25:13 följande:
    Är det lättare för dig att komma när du gör det med en annan än din man eller är det just om de är flera som kan hålla på längre? En del kvinnor tycks ha lättare för att t ex få vaginal orgasm med en älskare. Jag blir grymt kåt vid tanken på att min fru kanske skulle få en vaginal orgasm om hon tillät sig prova några andra älskare. Alltså, för mig är det också en egoistisk tanke. Var det inte du Mia som skrev i en annan tråd att du gör din man en tjänst som har het sex med andra? Då är det ju verkligen en win win situation. Jag avundas din man som får uppleva att du har sex med flera män samtidigt...wow!

Jag vet att många kvinnor är avundsjuka på mig som får lov. Att det är lättare att komma er nog en kombination av situationen, spänningen med en ny man men också väldigt mycket att de håller på längre utan att det blir tjatigt samma in och ut.
  • Anonym (Mia)

Å lite orättvist för jag kan njuta nästan hur länge som helst nästan.

• Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-11-26 14:41:57 följande:
    Oj då! :-O det finns då folk till allt

Ja, vissa filar missionären med samma gubbe i 30 år och har inte nutit en gång. Finns t.o.m sånna... brrr
  • Anonym (Mia)
    Robert 832 skrev 2013-11-27 19:07:42 följande:
    Det är smärta också, ändå finns det de som gillar smisk, pisk och diverse annat. Att folk gör det de gillar tycker jag är viktigare än varför, så länge det inte går ut över en annan.

Ja, det kvittar väl varför? Att dricka kaffe är skadligt (och smakar blä) men bara för inte jag gillar det dömer jag inte ut dem som gör det. Vi är otroligt komplexa varelser och ibland behöver vi göra olika saker för att må bra. Vissa stickar, andra fiskar, ytterligare andra vill ha smisk. Låt alla göra det de mår bra av så länge de är vuxna och överens.
  • Anonym (Mia)
    Robert 832 skrev 2013-11-27 10:34:34 följande:
    Jag vet inte... då får man nog byta ganska ofta om det endast hänger på sexet. Eller så skaffar man sig en partner man trivs med i övrigt och håller sexlivet varierande med olika sängkamrater. Bryta upp över sex känns så... onödigt.

Jag håller med. Dessutom om man ska vara helt ärliga grabbar, jämfört med en man är en kvinna mycket svårare att tillfredsställa. Jag kan tillfredställa ganska många män innan jag kommer. Visst ni kan anstränga er och tänka på svält och döda kattungar för att inte komma... eller så har man flera älskare som hjälps åt och kan komma och gå som de vill. Efter att jag tillåtit mig att leva ut min lust och inte bara nöja mig har jag fått en betydligt bättre relation med mitt underliv. Hahaha
  • Anonym (Mia)
    Robert 832 skrev 2013-12-08 16:11:50 följande:
    Det låter på dig som att du tar dig flera åt gången. Creds till dig i så fall. ;)

Ja, skönast så ju.
  • Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-12-09 07:39:32 följande:
    Hur många har du haft som mest vid ett och samma tillfälle?

Svårt att säga. Vi är på swingerklubb ibland och ärligt talat så är det inte alltid jag vet exakt. Står pä alla fyra och njuter bara.
Svar på tråden Att ha en cuckold