Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Att ha en cuckold

jfsebastianigen skrev 2013-12-19 14:49:49 följande:
    Jag gillar alla som hittar ett sexliv de är nöjda med, oavsett hur det ser ut. Bara alla är nöjda så vad 17 ska andra ha åsikter om det för? cockold, Bull eller Hotwife - gasa på! Bögar, flator, swingers, trossniffare, fetishister, celibat - gör vad ni vill! Se bara till att er partner mår lika bra som ni.

Ja, det var verkligen fint sagt och huvudet på spiken. Om båda mår bra och trivs varför ska andra klanka och säga elaka saker bara för de gillar annat. Tummen upp för hela dig, inte bara ditt inlägg.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 16:14:36 följande:
    Håller med dig!!!

Och där kom hatarna.... patetiskt
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 16:19:51 följande:
    japp här kom vi. håll er i nåt sexforum så får ni vara i fred Finns säkert nåt för män som beter sig om undergivna rädda hundar. googla på de

Undergiven rädd hund låter mer som du faktiskt. Bara de som biter hysteriskt omkring sig. Önskar dig allt gott och lite mer trygghet. Kram på dig.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 17:43:22 följande:
    haha näää jag menar allvar!

Hoppas du får hjälp med dina problem. Runkar du när skriver elaka saker anonymt till folk du inte känner? Verkar som du går igång på det nämligen.
  • Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-12-20 08:14:34 följande:
    Mycket väl skrivet Tusselina!

Ja verkligen.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-25 18:39:26 följande:
    Min skulle bli galen av ilska & jag skulle åka ut med huvet före. Det är väl den normala reaktionen... Stäng in fi**an i brallorna & bete dig som en kvinna inte en äcklig hora

Sitter du fortfarande och låtsas du är kvinna??? Vad säger det om dig?
  • Anonym (Mia)
    NicKnejm skrev 2013-12-27 07:53:01 följande:
    Du skulle säga annorlunda om du fick träffa en sådan man och upptäcka han är precis lika tuff som du. Fast med flerhjärnceller och mer sympatisk.

Och en sådan man går inte heller in på vaniljtrådar som diskuterar saker han inte är intresserad av och kräker av sig om hur äckliga och tråkiga de är.
  • Anonym (Mia)
    cuckold skrev 2013-12-28 10:31:42 följande:
    Det är bekvämt att tjejen kan gå på sitt håll och knulla så slipper jag tänka på det! Får mycket tid för mig själv och polarna också.
    För kung och fosterland!

Hahaha, ja det var ju också ett sätt att se på det.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Mr. Perfect) skrev 2013-12-30 00:08:57 följande:
    Vi har trekantsfantasier som involverar en annan man. Han knullar min fru och jag och hon suger honom.. Vi knullar även henne tillsammans. (Kanske när hon har ögonbindel och/eller är bunden.. Gärna en ngt äldre man med stor kuk.. Det kommer troligen bli verklighet. Inte en renodlad cuckoldrelation men med inslag av dominans/förnedring.. Pratar även med ett par på BC som tycker ögonbindel/bindning och flera på en verkar vara spännande..

Mmm låter härligt. Bli bunden samtidigt verkar spännande. Lycka till.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (MrsRobinson) skrev 2014-01-06 19:14:38 följande:
    Men ni inbjuder ju verkligen till skämt. Förstår du inte det?

Inte mer än vaniljare med sin moralpanik som måste berätta för alla vad som är rätt, kan jag tycka...
Svar på tråden Att ha en cuckold