Hahahah - här är en till som går långsamt
Vecka 33 imorgon och det är nog de sista två tre veckorna som jag blivit superlångsam. MYCKET sammandragningar har jag också. Trög och vimsig som bara den - hittar inte ord och tappar bort tråden mitt i meningar
Sen när bebis väl kommit så får jag väl amningshjärna som vanligt 
kajsamupp skrev 2014-09-07 09:44:31 följande:
Dragonwoman - Haha, den bilden skulle passa mig bra också känner jag spontant!
Usch, vad jag är irriterad. Vi är så slarviga! Vi fick låna ett andningslarm från min sambos syster, råkade få med det till min mamma när vi var där på semestern, råkade packa ur det ur bilen och glömma kvar det. Och nu kan hon inte hitta det och det finns inte hemma hos oss. Hur kan man vara så slarvig att tappa bort ett stort halvtungt paket värt en tusenlapp eller så? Lovar att min slängtokiga mamma råkade slänga paketet utan att ens komma på tanken att titta vad det var för innehåll i det.. Hade faktiskt gärna använt det den här gången, hade inget till dottern och minns hur i ständigt lyssnade efter andningsljud och var smått oroliga.
Jag hade andningslarm till tredje barnet - för mig var det superbra! Kunde slappna av och slapp titta/känna på bebis stup i kvarten för att se så att han andades. Sålde dock larmet, men har nu köpt en likadant begagnat igen

DragonWoman skrev 2014-09-07 01:28:11 följande:
Den här åker snart upp på fejjan 
Hahahaha
Lilith75 skrev 2014-09-05 11:36:46 följande:
Hej på er!
Jag är 39 år och väntar mitt första barn, testade positivt så sent som igår. Roligt att läsa om andra i ungefär samma ålder och era erfarenheter!
Grattis och välkommen