• MuppinCowboy

TA - Troll Anonymous

Här kan ni samlas och prata om varför ni är beroende av att starta trolltrådar  {#emotions_dlg.djavulsk}

• Svar på tråden TA - Troll Anonymous
  • MuppinCowboy

Nu har det blivit alldeles för många slarviga stavfel i tråden av mig, jag borde trolla mig själv in i skamvrån Skäms

Ber alla ignorera alla min slarvfel som går att finnas här och där..

• Anonym (Nänä)

Det mest ironiska är att de flesta uppriktiga trådarna jag kommer med blir kallade troll, och då är jag ärlig!

Inga av mina trolltrådar har utpekats! Ja det har varit spekulationer men härliga medmänniskor har backat upp trovärdigheten och burit historien vidare ;)

• MuppinCowboy

Finns det SM i trolltrådar i era kretsar?
    Ger ni utmärkelser precis som porrbranchen har sina fejk-oscars? Skrattande

Själv skulle jag ge högsta betyget till trådarna med lite humor i, som ger skratt istället för kräkkänslor

• TröKllS
    Anonym (rå) skrev 2013-12-06 20:17:45 följande:
    Kommer ni ihåg hon som trodde att hon hade blivit såld till utomjordingar av sina föräldrar?

Vill läsa denna tråd! Någon som sitter på en länk, please?
  • SupersurasunkSara

Jag säger bara ANOF Hjärta 

Ang effektiva sätt att få folk att bli upprörda så tippar jag på att skriva att man är älskarinna och skiter i att det finns en fru.

• Anonym (hon mor)
    Anonym skrev 2013-12-06 20:03:01 följande:
    Det är inte ett piss svårt.
    Abort
    Otrohet
    Invandring
    Svärmor

sen är det bara att variera.
    Tack för tips. Skall  nog starta en smaskig svärmorstråd innan jul.

svärmor
  • Anonym (rå)
    TröKllS skrev 2013-12-06 21:47:33 följande:

Vill läsa denna tråd! Någon som sitter på en länk, please?
    Jag tror inte att den finns kvar tyvärr. Men det roliga med den där tråden var att den vart flyttad till sandlådan efter en massa larviga inlägg från folk som trodde att det var en trolltråd. Men de som trodde att den var äkta lyckades få det tillbakaflyttad till känsliga rummet och de som först trodde att den var fake ändrade sig och trodde att den var äkta. haha
  • Anonym (räknas det?)

Jag har startat ett par trolltrådar, inte för att driva med folk dock, räknas det? Har varit nyfiken på vad folk skulle säga om olika scenarier och det är lättare att få svar om man skriver i jagform.

Svar på tråden TA - Troll Anonymous