• MuppinCowboy

TA - Troll Anonymous

Här kan ni samlas och prata om varför ni är beroende av att starta trolltrådar  {#emotions_dlg.djavulsk}

• Svar på tråden TA - Troll Anonymous
  • SupersurasunkSara
    h8him skrev 2013-12-07 10:45:56 följande:
    Underbart! Nu är dagen räddad.
    Den manliga grannen är ju underbar! Och genialiskt uttänkt.
  • Anonym (lättlurade)

Vet inte om jag ska tycka att det är roande eller tragiskt att folk är så lättlurade och har gått på följade trolltrådar:

- lille Ludvig vars pappa hade en affär med förskolläraren

- Mannen som är pappa till fruns systerdotter

-kvinnan som blev slagen av sin man och som flydde samna kväll hon skrev tråden.

• SupersurasunkSara
    Anonym (lättlurade) skrev 2013-12-07 10:48:52 följande:
    Vet inte om jag ska tycka att det är roande eller tragiskt att folk är så lättlurade och har gått på följade trolltrådar:
    -kvinnan som blev slagen av sin man och som flydde samna kväll hon skrev tråden.
    För egen del svarar jag mot bättre vetande ibland. Tex i trådar där någon ber om hjälp för att de blir misshandlade. Såna troll ogillar jag å det grövsta, den som faktiskt blir misshandlad och behöver hjälp kan avskräckas när det gapas troll i varenda en men kanske kan de ta till sig ett och annat som någon skrivit i tråden, som inte är hånfull.
  • MuppinCowboy
    Anonym (lättlurade) skrev 2013-12-07 10:48:52 följande:
    Nu vet jag inte om samtliga dessa trådar är trolltrådar men den sista tråden finnar jag j****t osmaklig om det är en trolltråd då det handlar om ett ämne som är allvarligt och att göra dett till något underhållande för trollet är bara vidrigt.

Troll med intelligens och fantasi, och gärna med en smula humor också, behöver inte sänka sig till sådan nivå, de kan finna uppmärksamhet och uppskattning ändå.

Så snälla troll, trolla med hjärnan inte med arslet
  • MuppinCowboy
    MuppinCowboy skrev 2013-12-07 11:00:43 följande:
    Så snälla troll, trolla med hjärnan inte med arslet
    Tyvärr verkar det inte som om alla troll lydde den uppmaningen Obestämd

Jag hoppas ni rutinerade troll kan ta hand om dess unga glopar och visa dem den sanna trollstigen
  • Anonym (pyret)
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-07 10:52:10 följande:
    För egen del svarar jag mot bättre vetande ibland. Tex i trådar där någon ber om hjälp för att de blir misshandlade. Såna troll ogillar jag å det grövsta, den som faktiskt blir misshandlad och behöver hjälp kan avskräckas när det gapas troll i varenda en men kanske kan de ta till sig ett och annat som någon skrivit i tråden, som inte är hånfull.
    Det med troll, jag skrev en gång för länge  sedan om misshandel som hänt mig samma kväll.
    Var inget troll, i desperation kändes det lättare att skriva i forumet än att ringa en vän.

Idag är jag och mannen tillsammans igen ingen utomstående vet någonting.
Svar på tråden TA - Troll Anonymous