• MuppinCowboy

TA - Troll Anonymous

Här kan ni samlas och prata om varför ni är beroende av att starta trolltrådar  {#emotions_dlg.djavulsk}

• Svar på tråden TA - Troll Anonymous
  • puss
    EllisBell skrev 2013-12-09 11:48:13 följande:

Inläggstroll är väl bara att anmäla? Sen vad som är trollande svarsinlägg upplevs ju väldigt olika. Vissa tar ju varje mothugg eller droppe ironi som "inläggstrollande". Det värsta trollen tycker jag fortfanrade är folk som skriver typ "är det redan fredag" "jag tror ts har svans" . Spyr på sånt.
    Ja de är skittråkiga.
  • MuppinCowboy
    puss skrev 2013-12-09 12:12:30 följande:
    Ja de är skittråkiga.

Alla har inte din förmåga att ge svar på tal

Skrattande

• sötare
    MuppinCowboy skrev 2013-12-09 12:04:11 följande:
    Jag spyr mer på folk som skriver 'grina' eller som ska skriva uppenbart trams, eller som likt en fjortis svänger sig med svordomar - om man gör detta får man räkna med att bli kallad de milda orden 'troll'

Jag är försvararen av etikett på forum!

Nej inte direkt Skrattande
    Men jag är trött på att människor måste bet sig som arslen på nätet, jag ifrågasätter varför man måste 'spela Allan' bara för att man är anonym.
    Dessa människor (dvs inläggs-trollen) är oftast oansenliga människor när datorn inte är framför dem.

Intelligenta troll eller humor troll framkallar inte irritation på samma sätt som fjortistrollen och erhåller därför inte 'det måste vara fredag' inlägg på samma ilskna sätt utan kanske isåfall mer med humor.

(jag undrar förresten fortfarande var man kan läsa forumsreglerna?)

Jag är helt förundrad över att folk kan vara så elaka och bli så otroliga ovänner på ett forum som folk blir.
  • MuppinCowboy
    sötare skrev 2013-12-09 12:20:56 följande:
    Jag är helt förundrad över att folk kan vara så elaka och bli så otroliga ovänner på ett forum som folk blir.
    Ja, att ha olika åsikter är en sak, hetsiga diskussioner är också något som förekommer utanför nätets domäner men att folk skulle uppföra sig som dem ibland gör på forum i en diskussion ansikte mot ansikte det har jag svårare att tro på.

Vissa ursäktar sig med att det 'är bara på nätet' - det är det dummaste jag vet. Orden är lika verkliga oavsett om det är online eller offline.

Det är verkligen sandlådebeteende ibland på internet

• puss
    MuppinCowboy skrev 2013-12-09 12:17:41 följande:

Alla har inte din förmåga att ge svar på tal Skrattande

Det är för att folk tänker så illa.
  • Anonym (hatar kebab)

Jag gillar att kommentera hur dåligt folk skriver och stavar... Älskar att vara en språkpolis...

Och, trolla är ju kul, om man gör det på ett bra sätt... tex min tråd om att det var så synd om de stackars hönsorna

• Anonym (pyret)
    Anonym (hatar kebab) skrev 2013-12-09 12:52:42 följande:
    Jag gillar att kommentera hur dåligt folk skriver och stavar... Älskar att vara en språkpolis...

Och, trolla är ju kul, om man gör det på ett bra sätt... tex min tråd om att det var så synd om de stackars hönsorna
    Hönsorna?
  • Anonym (hatar kebab)
    Anonym (pyret) skrev 2013-12-09 12:53:35 följande:
    Hönsorna?
    Letade precis, men hittade inte tråden... den är borta
  • Anonym (pyret)
    Anonym (hatar kebab) skrev 2013-12-09 12:55:11 följande:
    Letade precis, men hittade inte tråden... den är borta
    Vad hände med tråden med att barnets kön ser ut som flickvännens? 
  • sötare
    puss skrev 2013-12-09 12:41:40 följande:
    Det är för att folk tänker så illa.
    äsch jag har ju bara lite otur i bland med den biten Tungan ute
Svar på tråden TA - Troll Anonymous