• MuppinCowboy

TA - Troll Anonymous

Här kan ni samlas och prata om varför ni är beroende av att starta trolltrådar  {#emotions_dlg.djavulsk}

• Svar på tråden TA - Troll Anonymous
  • Anonym (Pennlyckotrollet)

Måste erkänna att jag då och då förvandlas till ett litet troll Skäms

Brukar dock trolla rätt smart, och blir sällan avslöjad.

Trollar antingen för att det faktiskt ligger en gnutta sanning i trolltråden, men jag brer på lite, skriver som om det gällde mig, och ändrar vissa perspektiv för att få det att bli "bättre".
    Ibland trollar jag också för att jag är intresserad av att se vilken typ av människor som rör sig här på fb, ibland blir man ju mörkrädd när man läser vissa svar...
    Eller så har jag bara tråkigt.

• Anonym (pyret)
    Anonym (Pennlyckotrollet) skrev 2013-12-08 19:33:50 följande:
    Måste erkänna att jag då och då förvandlas till ett litet troll Skäms

Brukar dock trolla rätt smart, och blir sällan avslöjad.

Trollar antingen för att det faktiskt ligger en gnutta sanning i trolltråden, men jag brer på lite, skriver som om det gällde mig, och ändrar vissa perspektiv för att få det att bli "bättre".
    Ibland trollar jag också för att jag är intresserad av att se vilken typ av människor som rör sig här på fb, ibland blir man ju mörkrädd när man läser vissa svar...
    Eller så har jag bara tråkigt.

Hahah avslöja några trådar : )
  • Anonym (pyret)

Försvann den där konstiga tråden nu?

• Anonym (Pennlyckotrollet)
    Anonym (pyret) skrev 2013-12-08 19:39:27 följande:
    Hahah avslöja några trådar : )
    Hm, orkar inte rota fram något bra just nu, men kanske återkommer med något snaskigt såsmåningom ;)
  • Anonym (pyret)
    Anonym (Pennlyckotrollet) skrev 2013-12-08 21:14:26 följande:
    Hm, orkar inte rota fram något bra just nu, men kanske återkommer med något snaskigt såsmåningom ;)
    Jo säg : ) kul
  • talktothehand
    Anonym skrev 2013-12-06 20:03:01 följande:
    Det är inte ett piss svårt. Abort Otrohet Invandring Svärmor sen är det bara att variera.

Förslag som inkluderar alla ingredienserna: "Min svärmor som röstar på SD var otrogen med en asylsökande och nu vill hon göra abort men hennes älskare tvingar henne att behålla deras kärleksbarn."
    The little I know I owe to my ignorance
  • Anonym (pyret)
    talktothehand skrev 2013-12-08 21:26:34 följande:

Förslag som inkluderar alla ingredienserna: "Min svärmor som röstar på SD var otrogen med en asylsökande och nu vill hon göra abort men hennes älskare tvingar henne att behålla deras kärleksbarn."
    Haha den var lite rolig den med Svärmor som röstar på SD är otrogen  med en asylsökande haha 
  • talktothehand

FÖ är det ju förbjudet att skrika troll i FL-trådar (som jag så vänligt fick påpekat för mig av någon regellusläsande paragrafryttare) men får man diskutera potentiella trolltrådar i en tråd helt tillägnad trollen? Kan man skriva ut trådar man misstänker för trolltrådar här eller kommer inlägget tas bort då?

The little I know I owe to my ignorance
  • SupersurasunkSara
    talktothehand skrev 2013-12-08 21:44:34 följande:
    FÖ är det ju förbjudet att skrika troll i FL-trådar (som jag så vänligt fick påpekat för mig av någon regellusläsande paragrafryttare) men får man diskutera potentiella trolltrådar i en tråd helt tillägnad trollen? Kan man skriva ut trådar man misstänker för trolltrådar här eller kommer inlägget tas bort då?
    Det vet inte jag och inte heller supertrollet vad jag förstod Tror det hänger på om inlägget blir anmält eller inte.
  • MuppinCowboy
    talktothehand skrev 2013-12-08 21:44:34 följande:
    Vi får väl kalla trådarna något annat för trolltrådar då?

Vad sägs om ToA-trådar

(ToA -Troll och Annat)

Svar på tråden TA - Troll Anonymous