• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Planritning
    MissJP skrev 2014-10-26 05:31:42 följande:

Äl har jag utan tvekan haft på dag 18. Använder tester plus känner väldigt väl när det släpper. Krysset blev streckat när jag igår gick ner under linjen i temp. Jag har aldrig haft en sån ökning och sedan en rejäl sänkning. Brukar hålla mig stadigt på en nivå till mens. Idag gick tempen upp till 36.9 igen.. så himla skumt.

Tack för svar :)

Men då kanske det var ngn typ av implantationsdip :) ?
    NILE90 skrev 2014-10-26 04:56:59 följande:

Fortfarande kliver kurvan uppåt. Jag förväntar mig ju någon dipp någon gång i alla fall.

Åh härligt!! Hoppas på bra nyheter i fortsättningen :) min är likadan och har stigit hela tiden denna cykel.
  • Petto 83

Ser väldigt lovande ut för dig :) Skulle nog vänta till ca 2 ve efter Äl för att vara hyfsat säker.

Såg på ff att 50 % testar positivt på Äl+11 :)

• NILE90
    louisep87 skrev 2014-10-26 14:49:59 följande:

Dåligt resultat! Bara mensen som saknas

Skit, det som verkade så himla bra för ett par dagar sen! :(
  • Planritning
    Petto 83 skrev 2014-10-26 12:26:40 följande:

Ser väldigt lovande ut för dig :) Skulle nog vänta till ca 2 ve efter Äl för att vara hyfsat säker.

Såg på ff att 50 % testar positivt på Äl+11 :)

Jag får nog vänta till på onsdag åtminstone då :)
  • Petto 83
    Planritning skrev 2014-10-26 17:39:39 följande:
    Jag får nog vänta till på onsdag åtminstone då :)
    Som jag då :) Så spännande det ska bli hihi
  • Planritning
    Petto 83 skrev 2014-10-26 18:08:46 följande:

Som jag då :) Så spännande det ska bli hihi

Ja verkligen! Jag håller tummarna för oss :)
  • Petto 83

Har du några känningar?

Har själv mått lite halvkasst i går och i dag. Illamående och i dag då jag dammsugande blev jag svettig :) och så otränad är jag inte haha Så är det inte sjukdom på G så känns det lite spännande.

• Venne

Men Louise.. Är där inte ett svagt streck? Eller ser det bara ut så här på bild?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend