• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Minxy

Bella06: alkohol kan mycket väl påverka temperaturen. Detsamma gäller om du sovit kortare tid än du brukar, även om du fått minst 5 timmars sammanhängande sömn.

• Bella06
    Minxy skrev 2014-12-07 23:00:59 följande:

Bella06: alkohol kan mycket väl påverka temperaturen. Detsamma gäller om du sovit kortare tid än du brukar, även om du fått minst 5 timmars sammanhängande sömn.

Men på vilket håll isåfall?! Blir tempen lägre eller högre än vad den "skulle" ha varit?! Eller det kanske varierar från person till person?
  • Minxy
    Bella06 skrev 2014-12-07 23:25:27 följande:
    Men på vilket håll isåfall?! Blir tempen lägre eller högre än vad den "skulle" ha varit?! Eller det kanske varierar från person till person?
    Det vet jag inte, vet bara att FF räknat med båda de orsakerna som temperatur-påverkande :)
  • Pyret 85

Fortfarande ingen temphöjning. Och ff har fortfarande inte satt ut ÄL. Detta suger

• Minxy
    Pyret 85 skrev 2014-12-08 06:12:29 följande:

Fortfarande ingen temphöjning. Och ff har fortfarande inte satt ut ÄL. Detta suger

Skit Pyret :(

Minns inte om du skrivit det tidigare, men brukar dina kurvor se ut såhär?
  • Pyret 85
    Minxy skrev 2014-12-08 06:46:34 följande:
    Skit Pyret :(

Minns inte om du skrivit det tidigare, men brukar dina kurvor se ut såhär?
    Jag har bara en annan kurva tidigare och då var det en solklar höjning efter dippen.
  • Bella06
    Pyret 85 skrev 2014-12-08 06:54:16 följande:
    Min nuvarande kurva
    Hmm..
    Påminner lite om min, men mina går upp å ner efter ÄL. Konstigt när du fick positivt ÄL test också..
    Kanske blev ÄL avbruten av nån anledning? För kurvan såg ju jättebra ut i början efter testet..
    Håller tummarna!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Bella06

Dagens kurva:
    Nu har jag bestämt mig för att mina 2 dippar berodde på yttre faktor. Så det så!
    Måste sluta överanalysera - om 2 veckor vet jag ju!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Tempar/Fertility friend