• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Pyret 85
    stjärnasomärdin skrev 2014-12-10 09:58:22 följande:

En hög till innan Äl sätts ut va va?

Men då sätts ÄL ut tills i måndags med streckad linje, vilket inte alls stämmer med tester, sekret osv.
  • stjärnasomärdin

Oh no... :( Då kanske det inte blev någon ägglossning denna månaden ändå?! Fortsätter såklart att hoppas!!!!

Pyret 85 skrev 2014-12-10 10:11:02 följande:

Men då sätts ÄL ut tills i måndags med streckad linje, vilket inte alls stämmer med tester, sekret osv.

• Pyret 85
    stjärnasomärdin skrev 2014-12-10 11:21:35 följande:

Oh no... :( Då kanske det inte blev någon ägglossning denna månaden ändå?! Fortsätter såklart att hoppas!!!!

Alltså, jag litar mer på magkänslan nu och den säger att ÄL var i torsdags. Min temp brukar inte vara såhär hög annars. Har även fått ömma bröstvårtor.
  • Zora

Godmorgon! Jag som inte skulle testa förrän efter Bim tog ett test imorse på Äl +13 och det är positivt!!!! Jag är så skakis

• AnnC
    Zora skrev 2014-12-11 06:29:11 följande:

Godmorgon! Jag som inte skulle testa förrän efter Bim tog ett test imorse på Äl +13 och det är positivt!!!! Jag är så skakis smile1.gif

Grattis!
  • Iskristall
    Zora skrev 2014-12-11 06:29:11 följande:

Godmorgon! Jag som inte skulle testa förrän efter Bim tog ett test imorse på Äl +13 och det är positivt!!!! Jag är så skakis

Stort grattis Zora!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend