• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Bella06
    eagle87 skrev 2014-12-12 22:40:22 följande:
    Hej va menar du med troligen denna månad också?:(
    Skulle precis fråga samma sak...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
  • AnnC

Börjar blöda nu, har vetat det hela veckan då mina streck stannade av i styrka o blev svagare igen precis som förra gången. Nu får jag vila kroppen en cykel, har inte haft nån mens mellan missfallen...

• Petto 83
    AnnC skrev 2014-12-13 06:29:56 följande:

Börjar blöda nu, har vetat det hela veckan då mina streck stannade av i styrka o blev svagare igen smile4.gif precis som förra gången. Nu får jag vila kroppen en cykel, har inte haft nån mens mellan missfallen...

Men fy så trist!! Hoppas verkligen nästa plus får stanna för er nu. Styrke kramar till er
  • Bella06
    AnnC skrev 2014-12-13 06:29:56 följande:

Börjar blöda nu, har vetat det hela veckan då mina streck stannade av i styrka o blev svagare igen smile4.gif precis som förra gången. Nu får jag vila kroppen en cykel, har inte haft nån mens mellan missfallen...

Tänkte på dig häromdagen..

Som sagt - vet hur det känns..

Så ledsen för din skull!
  • Iskristall

Beklagar AnnC! Å så orättvist Ja, ta och vila kroppen över jul och nyår så tar ni nya tag nästa år.

• Bella06

Dagens kurva:

• Bella06

Och dagens test ÄL+11

• Lavelii

Idag höjdes min temp från 36.3 till 36.7. Igår hade jag liten ÄL känning i tjejmagen och trådiga flytningar. Med andra ord, säkerligen ÄL igår då! Men, jag fick utslag på ÄL test maximal fertilitet i söndags och måndags. Och hade även då ÄL flytningar. Jag fattar inget. Om inte min temp bara är lite försenad så innebär ju det att vi missat äl denna gång. Då sist vi myste var tisdag kväll. Och hade jag ÄL igår så är ju inte sannolikheten så står för grav blir så ledsen! Hela kroppen är ju så rubbad efter MF! Innan hade jag aldrig behövt varken tempa eller använda ÄL tester!

Men vad tror ni? Förstår att detta är en tempar tråd men vilket ska jag gå efter eller förlita mig på? Har läst på vissa ställen att temphöjningen inte nödvändigtvis behöver ske precis dagen efter ÄL, det kan vara två dagar efter (eller till och med mer men det tvivlar jag på att det skulle vara mer än typ 2 dagar)?? Någon som vet?? Sen läste jag på 1177 att ÄL tester idag är bättre än andra metoder så som tempande och äl sekret då tempande kan påverkas väldigt mkt av stress och andra saker tex. Vilket för mig låter mkt logiskt. Men ja...fan man är ju så desperat!! :-/

• Lavelii

Gör ett försök att lägga upp dagens kurva. Vad säger den? Ang alla de plus därnere, jag testar ju med clearblue dubbelhormonindikator. Så jag har lagt in plus även när det är "hög fertilitet"/blinkande smiley gubbe. Det kanske är fel? Kanske bara ska lägga in då det är en fast?? Det är i så fall från söndag kväll som den blev fast.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend