• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • AnnC
    Petto 83 skrev 2014-12-17 08:17:56 följande:

Har väldiga ÄL känningar både tappen, sekret och magont. När jag satte ut positivt äl-test i går gjorde ff så här? Brukar ff göra så? phpDP0NXG52097.jpg

Skumt, du har inte ändrat nåt i inställningarna att ff ska gå efter opk i första hand?
  • Petto 83

Inte vad jag vet haha vart kan man tänkas hitta redan på sånna ev inställningar?

• AnnC
    Petto 83 skrev 2014-12-17 09:31:37 följande:

Inte vad jag vet haha vart kan man tänkas hitta redan på sånna ev inställningar?

Är det i appen så tryck på more när du är på kalendern, sen settings och sen detector/override settings och kolla hur du har det inställt. Det är det jag kunde komma på annars vet jag inte
  • Petto 83

Den var inte inställd på opk. Jaja får väl se vad som händer efter några fler tempar. Dock synd att sömnen är så störd så det går knappt att fylla i.

• whattha

Denna månad har FF satt ut äl på dag 14, förra månaden var det dag 33, men med 8 dagars lutealfas så jag tror mer på dag 31. Men kan kroppen va så här skum med äl på så olika dagar?

• eagle87
    whattha skrev 2014-12-17 13:13:17 följande:

Denna månad har FF satt ut äl på dag 14, förra månaden var det dag 33, men med 8 dagars lutealfas så jag tror mer på dag 31. Men kan kroppen va så här skum med äl på så olika dagar?

Kan du inte lägga in en bild på din kurva.
  • whattha

Ska försöka, har bara internet på mobilen och det är så segt:s

Svar på tråden Tempar/Fertility friend