• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Reflexen

Ztarduzt:

Konsistensen låter ju som fertila flytningar, men färgen känns lite suspekt. Gyn såg ingen ÄL på gå g i tisdags?

• Ztarduzt

Nope, enda hon såg var massa blåsor i äggstockarna som tyder på PCOS. Är för övrigt på CD 48 idag, känns sent för äl då men samtidigt kan väl allt hända med denna diagnos.. Tappen är hög och hård.

• jevana
    hondendär345 skrev 2015-01-19 22:30:40 följande:

Jag fick min "mens" igår, så får börja om igen.

Vad trist :( 
  • Iskristall

Nej, vad tråkigt!
  • Ztarduzt

Uhm. Innan gyn hoppade min temp väldigt mycket, från 36.25-35.90 på en dag och sedan upp igen, efter gyn har största skillnaden varit 36.19-36.10.. Bad gjorde gyn förutom att möblera om hela min livmoder?

• AnnC

• AnnC

Här tog allt en ny vändning, antagligen har jag inte haft progesteron problem utan det verkar som jag kan vänta mig en ny diagnos det närmsta som gör att jag har lättare att få missfall. Förstår öht inte att jag lyckats få en helt frisk dotter tidigare!

• Iskristall
    AnnC skrev 2015-01-20 18:35:26 följande:

Här tog allt en ny vändning, antagligen har jag inte haft progesteron problem utan det verkar som jag kan vänta mig en ny diagnos det närmsta som gör att jag har lättare att få missfall. Förstår öht inte att jag lyckats få en helt frisk dotter tidigare!

Oj, vad är det för diagnos? Men du ser, ändå har du en helt frisk dotter så då går det att få ett syskon. Även om ni måste vara lite extra starka på vägen dit!
  • AnnC
    Iskristall skrev 2015-01-20 18:38:54 följande:
    Oj, vad är det för diagnos? Men du ser, ändå har du en helt frisk dotter så då går det att få ett syskon. Även om ni måste vara lite extra starka på vägen dit!
    Usch ja... Proverna tyder på antifosfolipidsyndrom men måste ta om de 12 veckor efter första testet för att få det bekräftat. Men this is it, det är relaterat med min andra diagnos som jag nyligen fick...
Svar på tråden Tempar/Fertility friend