• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Irlais
    eagle87 skrev 2015-02-07 13:29:27 följande:

Hoppas den håller sig uppe, sist sjönk den på äl+15 O fick mens dag 16, den sjunker alltid dagen innan mens. phpMZmmBy21544.jpg

Riktigt spännande :) hoppas tempen är fortsatt hög imorgon då! Uppdatera oss asap ;)
  • AnnC
    eagle87 skrev 2015-02-07 13:29:27 följande:

Hoppas den håller sig uppe, sist sjönk den på äl+15 O fick mens dag 16, den sjunker alltid dagen innan mens. phpMZmmBy21544.jpg

Håller tummar för fortsatt hög temp imorgon!
  • Irlais

Tog tempen inatt (brukar ta mitt i natten då jag fått sova längst då) men hade sovit med öppen mun... Lägre temp på 36,5. Tog igen nu efter att jag halvsovit halvt försökt få bebis att sova och nu landade den på 36,7. Det brukar jag ha efter äl. Vad är mest rättvisande tro?

• eagle87

Sovit så jävla nervöst O vaknat 100 gånger men ja hög temp fortf :))) men vågar inte testa.

• Ztarduzt

Får se om tempen droppar imorgon på äl+14 och CD70 eller om det fortsätter i denna takt.. Vill testa men är för rädd för negativt igen..

• Irlais
    Ztarduzt skrev 2015-02-08 11:33:45 följande:

Får se om tempen droppar imorgon på äl+14 och CD70 eller om det fortsätter i denna takt.. Vill testa men är för rädd för negativt igen..

phpL2hBGO73064.jpg

Lovande kurva! Tycker mig se en implantationsdipp där vid dag 64? Då borde du ju kunna testa nu! Visst, det klart ett negativt resultat är jobbigt men inget är säkert förrän mensen kommer heller...
  • Ztarduzt
    Irlais skrev 2015-02-08 11:49:10 följande:

Lovande kurva! Tycker mig se en implantationsdipp där vid dag 64? Då borde du ju kunna testa nu! Visst, det klart ett negativt resultat är jobbigt men inget är säkert förrän mensen kommer heller...

Var nära att testa imorse och hoppas innerligt det är implantationsdipp jag hade äl+8. Testade inte då jag har mensvärk igen (hade det i fredags också) men läst att man har "mensvärk" under tidig grav också.. Tappen känner jag knappt längre, är det bra eller drar den ihop sig innan mens? :/
  • Irlais
    Ztarduzt skrev 2015-02-08 14:44:02 följande:

Nu kom mensen. :( tempen borde sjunka imorgon alltså..

Åh nej, beklagar :( men du hade ju äl i alla fall, alltid något?
  • Ztarduzt
    Irlais skrev 2015-02-08 15:39:41 följande:

Åh nej, beklagar :( men du hade ju äl i alla fall, alltid något?

Undrar dock om jag verkligen släpper ägget som jag ska om jag har PCO? Bara fortsätta försöka iallafall och se vad som händer :)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend