• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • AnnC

Då hade vi äl samma dag igen iskristall

• AnnC

Ja o denna gången med två plus hoppas jag!!

• Beth1
    Beth1 skrev 2014-10-21 13:54:13 följande:

Hej på er! Nu är det väldigt nära BIM för mig, ska ha mens i övermorgon men idag testade jag blankt så då känns ju hoppet lite ute. Enda trösten är att tempen fortfarande är hög. Nån här som fått neg på äl+11 men plussat senare? phpL5vC3T33664.jpg

Besvarar min egen fråga

Idag höjdes tempen ytterligare så jag testade igen och det blev plus!! Så glad

Förlora inte hoppet om ni får minus bara ett par dar innan bim tjejer för det kan ändra sig!
  • NILE90
    Beth1 skrev 2014-10-22 07:00:33 följande:

Besvarar min egen fråga

Idag höjdes tempen ytterligare så jag testade igen och det blev plus!! Så glad

Förlora inte hoppet om ni får minus bara ett par dar innan bim tjejer för det kan ändra sig!

Grattis!! :)
  • AnnC

Här sjönk tempen, jag blir så trött. O ff flyttade korset igen.. Men om den höjs imorgon igen så flyttas den tillbaka. Vet inte hur seriöst jag ska ta tempandet, det har ju alltid stämt på mig så varför börjat den dippa så mycket under lutealfasen denna och förra cykeln?

• NILE90

FF satte ut mitt kors idag, ÄL i lördags, stämmer också med mina ÄL-test och känningar. :)

Svar på tråden Tempar/Fertility friend