• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Moolie
    Millan14 skrev 2014-09-16 11:20:13 följande:

Rd 14 å blod. Ganska sparsamt, dock klumpar, ursäkta detaljerna. Så antar att det är kört, försöker få tag på kliniken.

Håller tummarna!!!
  • Millan14

Jag vet inte vad som händer....kom typ två klumpar blod i morse, sen har de kommit mer som röd/bruna flytningar. Ingen mensvärk direkt, brukar ha ganska mkt efter misslyckad ivf. Blöder inte som vanlig mens. Pratat me kliniken, ska fortsätta me lutinus å ta ett test på fredag. De va inte jätte hoppfulla, men tyckte jag skulle fortsätta. Om de nu e mens så kan den lika bra dra igång ordentligt så man slipper oroa, analysera å hoppas för mkt.....

• Libra1

Jag blödde som en mindre mens vid min förra graviditet. Så det behöver inte vara kört. Det är bäst att vänta till testdagen i alla fall.

• Millan14

Som om man inte har de kämpigt nog, så ska de va såhär ovisst nu på slutet.
    Libra1 - blödde du då några klumpar? Ursäkta frågan....

Jag hoppas så klart men rädd att hoppas för mkt!!

• Leja
    Millan14 skrev 2014-09-16 17:53:22 följande:

Jag vet inte vad som händer....kom typ två klumpar blod i morse, sen har de kommit mer som röd/bruna flytningar. Ingen mensvärk direkt, brukar ha ganska mkt efter misslyckad ivf. Blöder inte som vanlig mens. Pratat me kliniken, ska fortsätta me lutinus å ta ett test på fredag. De va inte jätte hoppfulla, men tyckte jag skulle fortsätta. Om de nu e mens så kan den lika bra dra igång ordentligt så man slipper oroa, analysera å hoppas för mkt.....

Håller tummarna det går bra för dig!
  • Millan14

Nu är jag rätt säker på att det kört, skulle inte kalla mensen sparsam längre å har haft ont i magen under em. Det har känts mkt neråt hö ljumsken, men tror inte att det betyder ngt. Men jag forts me lutinus till fre morgon då jag ska ta testet, men mest bara som en bekräftelse å för att kunna säga till kliniken att jag testat.
    Känns tungt, hoppades verkligen! De två ggr jag blivit gravid var på denna tiden av året, så trodde å hopades på 3:e gången gillt! Nu ska jag deppa, va ledsen, arg å besviken innan jag försöker hitta ny energi till våra sista två behandlingar.

• MissKS

Usch så tråkigt Millan!!! Lider med dig.

Imorgon ska jag göra en kemisk abort. MA:et har fortfarande inte kommit ut. Fick besked idag att embryot dog på dag 6+5, dvs för exakt två veckor sedan. Tungt. Känner mig orolig och rädd. Kramar till er.

Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
  • Millan14

MissKS - å jag med dig! Vilken fruktansvärd å sorglig situation å vara med om! Förstår att du känner dig orolig. Jag hoppas verkligen att du får bra stöd å bra personal som hjälper dig igenom det imorgon. Visste inte att de kunde se de så exakt på dagen! All styrka till dug imorgon!!

• Moolie
    MissKS skrev 2014-09-17 21:10:39 följande:

Usch så tråkigt Millan!!! Lider med dig.

Imorgon ska jag göra en kemisk abort. MA:et har fortfarande inte kommit ut. Fick besked idag att embryot dog på dag 6+5, dvs för exakt två veckor sedan. Tungt. Känner mig orolig och rädd. Kramar till er.

Kramar till dig!! Gick igenom samma sak i våras!! Tänker på dig!!
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö