• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • 2014bebis
    MissKS skrev 2014-09-17 21:10:39 följande:

Usch så tråkigt Millan!!! Lider med dig.

Imorgon ska jag göra en kemisk abort. MA:et har fortfarande inte kommit ut. Fick besked idag att embryot dog på dag 6+5, dvs för exakt två veckor sedan. Tungt. Känner mig orolig och rädd. Kramar till er.

Kramar till dig idag.
  • Millan14

Negativt test nu på morgonen, inte förvånande, men ändå jobbigt att få det bekräftat.
    Vet inte vilket försök detta var, tappat räkningen.....första syskonförsöket gjordes april 2012, så sedan dess har vi försökt.
    Vet inte hur jag ska orka hitta energin att göra nya, men förhoppningsvis kommer den tbx. Jag tycker att behandlingarna blir jobbigare å jobbigare både fysiskt å psykiskt. De tär på en mer.... Får se hur vi gör framöver....

• Moolie
    Millan14 skrev 2014-09-19 07:42:37 följande:

Negativt test nu på morgonen, inte förvånande, men ändå jobbigt att få det bekräftat.

Vet inte vilket försök detta var, tappat räkningen.....första syskonförsöket gjordes april 2012, så sedan dess har vi försökt.

Vet inte hur jag ska orka hitta energin att göra nya, men förhoppningsvis kommer den tbx. Jag tycker att behandlingarna blir jobbigare å jobbigare både fysiskt å psykiskt. De tär på en mer.... Får se hur vi gör framöver....

Kramar till dig!!

Men ni har i alla fall en... Även om ett syskon är ENORMT efterlängtat så har ni i alla fall en människa som är gjord av er kärlek för varandra!!
  • Libra1

MissKS: Hur har det gått för dig? Det är fruktansvärt jobbigt att gå igenom en sån sak. Jag gjorde det förra året. Kramar till dig!

• Leja

Millan14 och MissKS, är verkligen ledsen för er skull. =( Önskar så att det kunde gå vägen för alla när man tvingas gå igenom allt vi fått göra.

Jag måste berätta att jag är på RD 10 idag (eller 9 hur man nu räknar) och jag fick svagt positivt test i morse!! Vågar inte tro det riktigt. Helt ofattbart!

• 2014bebis

Leja, grattis!!

Känner mig besviken efter äp idag. Fick endast 4 ägg. Hade hoppats på några fler med den nya medicine men visst det ska ju räcka med ett guldägg.

Trevlig helg alla!!

• Libra1
    2014bebis skrev 2014-09-19 15:00:14 följande:

Leja, grattis!!

Känner mig besviken efter äp idag. Fick endast 4 ägg. Hade hoppats på några fler med den nya medicine men visst det ska ju räcka med ett guldägg.

Trevlig helg alla!!

Hoppas guldägget finns där. :)
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö