• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Passion
    Poison82 skrev 2014-02-15 09:20:55 följande:

Från gårdagens fotografering phpmLl7CL95901.jpg

Jättefin bild!
  • kristina81
    Poison82 skrev 2014-02-15 09:20:55 följande:
    Från gårdagens fotografering

Vilken underbar bild! ♥
  • Sannas Mamma

En sån här vagn tänker vi köpa. Dom e billiga och vrålsnygga och har alla finesser å tillbehör man vill ha.
    Jag fattar inte att nästan ingen skriver om dem? Sökt som bara den på nätet men ingen säger varken bu eller bä. Hur som helst, både jag å min man tycker den verkar va kanon så den får det bli! :)
    Det är en Baby Merc S6 Plus (3 in 1).
  • AAS10

www.jollyroom.se/trille-viper-4s-axkid-babyfix-troll-paket.html Beställde vi precis, vi (läs jag) har velat en massa om vi skulle ta en brio eller trille, tänkte köpa en trille 2013 men nu blev det en 2012 med massa tillbehör istället.... 

Står att det är slutsålt, men det står att man ska kunna lägga beställningar ändå så nu HOPPAS Jag verkligen att det kommer in inom kort..... 

När detta väl kommer hem, så är det bara bebisen som saknas samt sängkläder.... 

• Sannas Mamma
    AlliIsadora skrev 2014-02-16 11:50:12 följande:
    Sannas mamma : ha hört att de inte r nå bra håll i dom :/
    Håll? Vart har du hört det?

• AAS10
    Sannas Mamma skrev 2014-02-16 10:58:34 följande:
    En sån här vagn tänker vi köpa. Dom e billiga och vrålsnygga och har alla finesser å tillbehör man vill ha. Jag fattar inte att nästan ingen skriver om dem? Sökt som bara den på nätet men ingen säger varken bu eller bä. Hur som helst, både jag å min man tycker den verkar va kanon så den får det bli! :) Det är en Baby Merc S6 Plus (3 in 1).

Tänkte köpa ett billigt märke men när man googlar företag osv så ger sig bromsen, svårt o få tag på delar oasv de setet jag köpte se ovan kostar oss 5500.....som säljs i var o varannan butik.....så kolla upp reservdelar osv. Och även barnstolen ordentligt
  • Passion

Var på RUL igår kväll, allt såg jättebra ut och vi fick veta att det är en liten kille som ska komma den 26/7!

Dvs blev framflyttad 6 dagar :P

Men den som väntar på något gott...

Annonserade även ut på Facebook/instagram samt mig blogg igår om vår stora nyhet!

Så här blev fotot som vi la ut och visar för alla;

• Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-18 03:54:07 följande:
    Var på RUL igår kväll, allt såg jättebra ut och vi fick veta att det är en liten kille som ska komma den 26/7! Dvs blev framflyttad 6 dagar :P Men den som väntar på något gott... Annonserade även ut på Facebook/instagram samt mig blogg igår om vår stora nyhet! Så här blev fotot som vi la ut och visar för alla;

Grattis till en lyckad fotografering av bebisen. Jättefin bild
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd