Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
BF-Lista
Neithotep, 28 år, 4:e barnet, BF 30/8
SilentHill, 27 år, 1:a barnet, BF 1/9
E2012smamma, 2a barnet, BF 15/9
September14, 4.e barnet , BF 21/9
Tro hopp kärlek, 32år, BF 21/9
Chilinöten, 25år, BF 22/9 1:a barnet
Thefee 22år. BF 23.9. 2:a barnet
Sjuttioelva, 24 år, BF 25/9, 1:a barnet
USAA 26 år, 2:a barnet, BF 20/9
albastro, 28 år, 1:a barnet, BF 6/9
Em1989: 24 år, 1:a barnet, BF 24 sep
hoppas jag får följa med =) jag hade först bf 1 sept när jag började skriva men vart flyttad till 27 augusti efter Rul =)
RUL imorgon, är så nervös och förväntansfull! :D
får man hänga på här? bf 18 sept och vi väntar en liten tjej.
Jg har RUL imorgon, jättepirrigt och nervöst. Ni får önska mig lycka till!
Vi var på ultraljud igår och jag säger bara: Wow, vilken häftig grej! =D Det kändes helt magiskt att få se det lilla pyret sprattla omkring därinne, och det var en sån lättnad när barnmorskan sa att allt såg jättefint ut. Vi fick oss också en liten överraskning, vi har hela tiden trott att det nog är en tjej som bor där i magen, men det visade sig att det mest troligt är en pojke =) Det spelar verkligen ingen roll vad det blir men det blev som sagt en liten överraskning!

Vi var på ultraljud igår och jag säger bara: Wow, vilken häftig grej! =D Det kändes helt magiskt att få se det lilla pyret sprattla omkring därinne, och det var en sån lättnad när barnmorskan sa att allt såg jättefint ut. Vi fick oss också en liten överraskning, vi har hela tiden trott att det nog är en tjej som bor där i magen, men det visade sig att det mest troligt är en pojke =) Det spelar verkligen ingen roll vad det blir men det blev som sagt en liten överraskning!

Vårt RUL resulterade i beskedet om en frisk liten TJEJ! Är så lättad och lycklig över att bebis mår bra!