• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • albastro

BF-Lista 
    Neithotep, 28 år, 4:e barnet, BF 30/8
    SilentHill, 27 år, 1:a barnet, BF 1/9
    E2012smamma, 2a barnet, BF 15/9
    September14, 4.e barnet , BF 21/9
     Tro hopp kärlek, 32år, BF 21/9
    Chilinöten, 25år, BF 22/9 1:a barnet
    Thefee 22år. BF 23.9. 2:a barnet
    Sjuttioelva, 24 år, BF 25/9, 1:a barnet
    USAA 26 år, 2:a barnet, BF 20/9
    albastro, 28 år, 1:a barnet, BF 6/9

• Em1989

Em1989: 24 år, 1:a barnet, BF 24 sep

• Firran

hoppas jag får följa med =) jag hade först bf 1 sept när jag började skriva men vart flyttad till 27 augusti efter Rul =) 

• Knoen

får man hänga på här? bf 18 sept och vi väntar en liten tjej.

• myilem

Jg har RUL imorgon, jättepirrigt och nervöst. Ni får önska mig lycka till!

• Neithotep
    myilem skrev 2014-04-29 13:19:42 följande:
    Jg har RUL imorgon, jättepirrigt och nervöst. Ni får önska mig lycka till!

Lycka till!
  • FrökenKaka

Vi var på ultraljud igår och jag säger bara: Wow, vilken häftig grej! =D Det kändes helt magiskt att få se det lilla pyret sprattla omkring därinne, och det var en sån lättnad när barnmorskan sa att allt såg jättefint ut. Vi fick oss också en liten överraskning, vi har hela tiden trott att det nog är en tjej som bor där i magen, men det visade sig att det mest troligt är en pojke =) Det spelar verkligen ingen roll vad det blir men det blev som sagt en liten överraskning!

• E2012smamma
    FrökenKaka skrev 2014-04-29 20:41:31 följande:

Vi var på ultraljud igår och jag säger bara: Wow, vilken häftig grej! =D Det kändes helt magiskt att få se det lilla pyret sprattla omkring därinne, och det var en sån lättnad när barnmorskan sa att allt såg jättefint ut. Vi fick oss också en liten överraskning, vi har hela tiden trott att det nog är en tjej som bor där i magen, men det visade sig att det mest troligt är en pojke =) Det spelar verkligen ingen roll vad det blir men det blev som sagt en liten överraskning!

Vad fint :):)
  • myilem

Vårt RUL resulterade i beskedet om en frisk liten TJEJ! Är så lättad och lycklig över att bebis mår bra!

Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014