Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hos oss Ystad säger BM att man bara gör Ul i v 18-20 & har tagit bort ul v 30. Samma hos er? Tycker det e jätte tråkigt. Ska oxå ha barn i september så nu får man ju inga fler ul så man vet att bebisen växer som den ska osv..
Hos oss Ystad säger BM att man bara gör Ul i v 18-20 & har tagit bort ul v 30. Samma hos er? Tycker det e jätte tråkigt. Ska oxå ha barn i september så nu får man ju inga fler ul så man vet att bebisen växer som den ska osv..
Här har vi UL i vecka 12, 20 och ifall man vill kan man få ett extra i vecka 36 i samband med sista läkarbesöket. Det får man iof betala själv för men kånns helt klart värt det så man får veta att bebisen växer som den ska :)
Nytt sen årskiftet är att dom kollar v 41 här. Så att man har tillräckligt m fostervatten bl.a.
Jag fick göra ett ul bf+15 med andra grabben för att kolla läget och då var det tomt på fostervatten.. troro det är två veckor efter beräknad man får fara på överburenhetskontroll här, men nu var det ju fem år sedan sist så jag ska väl inte uttala mig hur det ligger till i dagsläget!
På onsdag ska jag på ul igen och kolla tappen, det lät som att de skulle göra ett tul också, jag håller tummarna, tycker det är så spännande!